  • 1. Data: 2012-08-20 09:38:20
    Temat: ceny 'anglikow' pojda w gore
    Od: Imię i nazwisko <e...@e...com>

    za pulsem biznesu:
    http://moto.pb.pl/2654378,75975,zarejestrujesz-angli
    ka
    juz za kilka miesiecy.

  • 2. Data: 2012-08-20 10:01:52
    Temat: Re: ceny 'anglikow' pojda w gore
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Imię i nazwisko pisze tak:

    > zarejestrujesz-anglika juz za kilka miesiecy.

    może jest jeszcze jakąś nadzieja, że to nie przejdzie.
    Jak paścia wykupi to przyjdzie zlatać pół Angli za passeratim :/

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-08-20 10:14:01
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Imię i nazwisko, Mon, 20 Aug 2012 09:38:20 +0200, pl.misc.samochody:

    I będzie prawie jak w Albanii...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 4. Data: 2012-08-20 10:25:30
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-08-20 10:14, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

    ka

    > I będzie prawie jak w Albanii...

    Oj to musielibyśmy się mocno pogrążyć... dopiero co byłem w Albanii -
    inny świat sprzed ~20 lat ;)

    --
    MM

  • 5. Data: 2012-08-20 10:30:43
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20.08.2012 10:01, PiteR pisze:

    > może jest jeszcze jakąś nadzieja, że to nie przejdzie.
    > Jak paścia wykupi to przyjdzie zlatać pół Angli za passeratim :/

    jest jeden plus: sredni wiek aut w polsce spadnie ;] przybedzie napewno
    audi a6 i vw passatow.

  • 6. Data: 2012-08-20 10:40:58
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Maciej M., Mon, 20 Aug 2012 10:25:30 +0200, pl.misc.samochody:

    > Oj to musielibyśmy się mocno pogrążyć... dopiero co byłem w Albanii -
    > inny świat sprzed ~20 lat ;)

    Wróciłem z Albanii 11 dni temu. Obserwacje dokonywane z roweru są
    zastraszające, 1/4 aut to Angliki, 1/4 - ze Szwajcarii, pozostała połowa to
    złom, jakiego mało w Europie... No, ale jeździ ;-)
    Poza tym, trzeba im wybaczyć, bo przez komunizm aut mieć nie mogli, więc
    boom trwa.

  • 7. Data: 2012-08-20 11:24:34
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Imię i nazwisko wrote:
    > za pulsem biznesu:
    > http://moto.pb.pl/2654378,75975,zarejestrujesz-angli
    ka
    > juz za kilka miesiecy.

    Wszystko ok ale na boga nie zwykle osobowki?!

  • 8. Data: 2012-08-20 12:22:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** K pisze tak:

    > jest jeden plus: sredni wiek aut w polsce spadnie ;] przybedzie
    > napewno audi a6 i vw passatow.

    natura nie znosi próżni :(

    --
    Piter