  • 1. Data: 2012-08-19 10:50:33
    Temat: dobra wypozyczalnia samochodow w W-wie ?
    Od: kubus puchatek <m...@g...com>

    Czy ktos moglby polecic dobra lokalna wypozyczalnie samochodow w Warszawie ?
    Nie wchodza w gre wypozyczalnie sieciowe typu Hertz, cos lokalnego i solidnego.
    Chodzi o kilkudniowe wypozyczenie samochodu sredniej klasy.
    Dziekuje.

  • 2. Data: 2012-08-19 12:16:58
    Temat: Re: dobra wypozyczalnia samochodow w W-wie ?
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin kubus puchatek

> [...]
    > Warszawie ? Nie wchodza w gre wypozyczalnie sieciowe typu Hertz, cos
    > lokalnego i solidnego. Chodzi o kilkudniowe wypozyczenie samochodu

    Ja Ci mogę pożyczyć mojego Poloneza Trucka Roya za 100 zł dziennie.
    Wchodzisz w to?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-08-19 15:58:43
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-19 12:16, t? pisze:
    > begin kubus puchatek

    > Ja Ci mogę pożyczyć mojego Poloneza Trucka Roya za 100 zł dziennie.
    > Wchodzisz w to?

    100zł ???
    to chyba sprzedać

  • 4. Data: 2012-08-19 16:28:42
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin nazgul

    > 100zł ???
    > to chyba sprzedać

    Wybacz kolego, ale szyk i funkcjonalność kosztują. Widzę, że Ciebie
    niestety nie stać na wynajem Poloneza Trucka Roya. :(

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-08-20 14:13:06
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    w ząbkach na łodygowej wypozyczalem - b. sensowny wlasciciel i mozna sie
    dogadac co do ceny

    ja polecam - ale nazwy nie pamietam

    http://decore-meble.pl

  • 6. Data: 2012-08-21 17:09:51
    Od: "Mirek" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "kubus puchatek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    grup dyskusyjnych:136e1ca2-2a15-4a33-bc38-4908d29f003e@go
    oglegroups.com...
> [...]
    > solidnego.
    > Chodzi o kilkudniowe wypozyczenie samochodu sredniej klasy.

    http://multum.info.pl/wypozyczalnia-samochody-osobow
    e/

    Pozdr
    Mirek

  • 7. Data: 2012-08-21 21:26:10
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > http://multum.info.pl/wypozyczalnia-samochody-osobow
    e/

    Ogladam ich oferte i do wypozyczenia jest radiowóz:
    http://multum.info.pl/wypozyczalnia-samochody-specja
    lne/radiowoz

    O co w tym chodzi?
    Pzdr