  • 11. Data: 2012-02-10 15:01:34
    Temat: Re: ceny motociuchow
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 10-02-2012 14:39, ursynek pisze:

    > No tak to już jest jak się ma monopol na każdy towar, i jest się jedynym
    > dystrybutorem dla wszystkich w/na świecie.
    Widzisz monopol jest zly ale tylko dla konsumenta a nie dla monopolisty
    a IC jest na szczescie glupim monopolista w niektorych markach, na
    szczescie nie we wszystkich.

    > Proszę Cię :) mów za siebie. Dymają tylko tych co się dymać dają, albo
    > są zbyt leniwi żeby sprawdzić sobie ceny chociażby w necie.
    hehe, nie chce burzyc Ci swiatopogladu ale jestes dymany jak kazdy w tym
    swiecie przez wszystkie duze korporacje. Ale spoko nie musisz tego czuć
    ;) Jestes przeciez wolny ;P

    --
    pozdr
    Rogal

  • 12. Data: 2012-02-10 15:05:23
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 10-02-2012 14:21, OGONek~ pisze:

    > Taki lajf :P

    Ogon, taki lajf of kors, ale ciekaw jestem jak sie czuja klienci IC jak
    kupuja cos w srodku sezonu czy na poczatku za x a w polowie/koncu mozna
    to samo kupic za 1/2x albo i mniej ;) No ale "ale urwał" działa i
    wszyscy sa szczesliwi :)
    Ciekaw jestem kiedy Kierzek albo Oleksowicz siedzac na kiblu stwierdza,
    ze to sie po prostu nie oplaca :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 13. Data: 2012-02-10 16:04:51
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" napisał w wiadomości grup
    > ciekaw jestem jak sie czuja klienci IC jak kupuja cos w srodku sezonu czy
    > na poczatku za x a w polowie/koncu mozna to samo kupic za 1/2x albo i
    > mniej ;)

    Pewnie nieciekawie. Zatem mam propozycje, skoro narod tak mocno protestuje
    przeciw roznym rzeczom, to moze jakos pokierowac tym narodem, zeby zaczal
    protestowac przeciwko wolnemu rynkowi.

    Znacjonalizujmy IC/IM i ustalajmy odgorne ceny stale przez przynajmniej dwa
    lata.

    Na 100% wszyscy beda wtedy szczesliwsi, bo sasiad nie kup taniej.

    Aaaa... trzeba by zamknac granice na import inny niz panstwowy!

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 14. Data: 2012-02-10 16:18:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-10 14:19, de Fresz pisze:

    > To żeby mieć pełnię obrazu porównaj sobie jeszcze kursy dolca i ojro
    > sprzed roku i obecne.

    Różnica w kursie Euro do PLN sprzed roku i teraz to ok 7.7%.

  • 15. Data: 2012-02-10 16:30:41
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-02-10 17:18:35 +0100, Marcin N <m...@o...pl> said:

    > Różnica w kursie Euro do PLN sprzed roku i teraz to ok 7.7%.

    Nie wiem jak Ci to wyszło. Wg dostępnych w sieci tabel dołek ok.
    +12.3%, ojro ok. +9,7% (styczeń 2011 - styczeń 2012).

    de Fresz

  • 16. Data: 2012-02-10 17:50:25
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 2012-02-10 17:04, Ivam pisze:

    > Pewnie nieciekawie. Zatem mam propozycje, skoro narod tak mocno
    > protestuje przeciw roznym rzeczom, to moze jakos pokierowac tym narodem,
    > zeby zaczal protestowac przeciwko wolnemu rynkowi.
    e tam, nie w tym rzecz.

    > Znacjonalizujmy IC/IM i ustalajmy odgorne ceny stale przez przynajmniej
    > dwa lata.
    wniosek moj byl inny - po co przeplacac za marke x skoro mozna ja kupic
    50% taniej - wystarczy poczekac.

    > Na 100% wszyscy beda wtedy szczesliwsi, bo sasiad nie kup taniej.
    bardzo dobrze ze sasiad kupil taniej tylko w takim razie ten co kupil to
    samo drozej jest.. ? kim?
    dla rozjasnienia - nie mowie o nowosciach tylko o towarze stale i wciaz
    dostepnym.

    > Aaaa... trzeba by zamknac granice na import inny niz panstwowy!
    :) tak i rubel transferowy 1 do 1 z $ ;)

    --
    pozdr!
    Rogal

  • 17. Data: 2012-02-12 09:53:28
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-02-10 13:30, Grzegorz Rogala pisze:

    > Taka polityka IC, dymaja wszystkich naokolo jak chca. W samochodowce
    > jest jeszcze gorzej. W IC kupujesz i nigdy nie wiesz kiedy cos za co
    > zaplaciles x kosztuje 1/2x bo musza uwolnic kase z magazynow. Rzna przy
    > okazji marki.. Dla kogos kto kupuje cene to dobra rzecz ale jak ktos
    > szuka produkt/jakość to sie moze zdziwic.

    Tak działają wszystkie supermarkety. Ceny zmieniają co dziennie o nawet
    kilkadziesiąt procent w górę i w gół. Nie jesteś w stanie stwierdzić że
    generalnie tu jest taniej a tam jest drożej. :) "Bogowie marketinga"

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 18. Data: 2012-02-13 06:59:12
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-02-10 16:01, Grzegorz Rogala pisze:

> [...]
    > kazdy w tym swiecie przez wszystkie duze korporacje. Ale spoko
    > nie musisz tego czuć ;) Jestes przeciez wolny ;P

    Prawda, co nie zmienia faktu, że nie muszę kupować kurtek po
    nadymanej cenie. Przez to czuję się dymany trochę mniej.

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2012-02-13 19:19:32
    Od: marider <2...@g...pl>

> [...]

    > hehe, nie chce burzyc Ci swiatopogladu ale jestes dymany jak kazdy w tym
    > swiecie przez wszystkie duze korporacje. Ale spoko nie musisz tego czuć

    Slyszeliscie moze jak sie w rzadzie ciesza z 300 mln zl oszczednosci na
    budowie stadioniku w Wawce (ciekawi mnie czy sie zawala trybuny podczas
    tego EURO 112 hehe) ? Zdradze tajemnice - do oferty na przetarg
    budowlany bierze sie ceny katalogowe a kupujac material dostajesz upusty
    do wartosci NAWET 80% ceny (jak masz dobry uklad). Oczywiscie gruba kasa
    poszla do prywatnych kieszeni (podwykonawca podwykonawcy podwykonawcy...
    dostali smieszne grosze). Tak sie w Polsce robi wszystko lacznie z
    drogami i kazdy jest zadowolony - Ci z rzadu bo zaoszczedzili costam
    sobie na premie, a generalni wykonawcy zarobili po kilka mld zl do
    swoich kieszeni i kazdy jest szczesliwy. IC to przy tym pikus z taka
    kurteczka za 800zl takze z czym Wy tu... ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 20. Data: 2012-02-14 10:57:50
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 13-02-2012 20:19, marider pisze:

    > Slyszeliscie moze jak sie w rzadzie ciesza z 300 mln zl oszczednosci na
    > budowie stadioniku w Wawce
    [cut]
    NTG!!

    --