  • 1. Data: 2016-01-06 20:40:40
    Temat: chciałbym pogadać o www
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chciałbym pogadać, czy jest Ktoś chętny?
    chciałbym się dowiedzieć jak działa transmisja http, a później jak
    działa ntp, mając scalaczka obsługującego tylko ethernet chciałbym
    zrobić odbiornik ntp z prosta konfiguracją...

  • 2. Data: 2016-01-06 21:13:16
    Temat: Re: chciałbym pogadać o www
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chodzi o chipset ENC28J60
    Chłopaki! pomóżcie mi szybko wdrożyć się w ten scalak...

  • 3. Data: 2016-01-07 10:24:00
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Wed, 6 Jan 2016 21:13:16 +0100, platformowe głupki wrote:

    > chodzi o chipset ENC28J60
    > Chłopaki! pomóżcie mi szybko wdrożyć się w ten scalak...

    Nie ma problemu:

    http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/3966
    2c.pdf

    miłego dnia!

    --
    howgh
    szemrany

  • 4. Data: 2016-01-07 17:34:15
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czytać po polskiemu to potraafi? jak potrafi to niech nie pierdoli...

  • 5. Data: 2016-01-07 18:17:08
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 6 stycznia 2016 20:40:48 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
> [...]
    > działa ntp, mając scalaczka obsługującego tylko ethernet chciałbym
    > zrobić odbiornik ntp z prosta konfiguracją...

    ja bym chcial zeby ktos mi napisal kod sieciowy na winsock do prostej gry "soccer5"
    co kiedys postowalem na
    grupe* - i mowie powaznie bo nie chce
    mi sie tego robic, nie jest to straszne
    ale odwlekam to w nieskonczonosc
    bo ciegle nie moge sie zabrac (yawn)

    * protokół bylby bardzo prosty przesylane bylyby tylko proste komunikaty cos w stylu

    1 - left
    2 - up
    3 - right
    5 - down

    numer zawodnika jednego z pieciu i kierunek ruchu (jeden z pieciu) kazdy zawodnik
    musi wykonac 10 ruchow czyli wysylane jest 50 takich komunikatów (jeden na ture (50
    keypressow)) po czym nastepuje zmiana strony i drugi wysyla 50 - po kilkunastu takich
    wymianach, koniec gry - co juz klienci sobie policzą

    nie che mis ie tego pisac, jak ktos chce to napisac public domain to zapraszam

  • 6. Data: 2016-01-08 18:44:57
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Thu, 7 Jan 2016 17:34:15 +0100, platformowe głupki wrote:

    > czytać po polskiemu to potraafi? jak potrafi to niech nie pierdoli...

    Konkretnie to Cię boli?

  • 7. Data: 2016-01-08 18:51:27
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nic mnie nie boli, poza koalicją i jej sukcesem,
    a chodzi o to, że jak nie chcesz nic powiedzieć, to po prostu nic nie mów...

  • 8. Data: 2016-01-08 22:29:12
    Od: fir <p...@g...com>

> [...]
    > działa ntp, mając scalaczka obsługującego tylko ethernet chciałbym
    > zrobić odbiornik ntp z prosta konfiguracją...

    moge pogadac ale problem jest taki ze niewiele wiem na ten temat ;-)

    czy czescią tej "obslugi ethernetu" są
    sockety i tcp/ip udp czy tez tego nie ma?

    (sam obecnie dlubie kod sieciowy do
    prostej gierki i proste polaczenie po
    kablu cross miedzy moimi kompami działa
    - w weekend bedzie trzeba zintegrowa the sendy i receivy z petla gry

  • 9. Data: 2016-01-09 10:18:26
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, January 8, 2016 at 10:29:14 PM UTC+1, fir wrote:
    > czy czescią tej "obslugi ethernetu" są
    > sockety i tcp/ip udp czy tez tego nie ma?
    są, ale nie widać.

  • 10. Data: 2016-01-10 18:23:09
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 9 stycznia 2016 10:18:27 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
    > są, ale nie widać.

    ok napisalem to polaczenie (wstepna wersja)
    trzebby to przetestowac

    minddetonator.htw.pl/soc5.zip

    by to przetestowac ktos musialby to sciagnac i uruchomic server wciskajac SHIFT+2

    musialby tez podac mi swoje ip,
    wtedy ja musze wpisac to do pliku i wcisnac SHIFT+1 by nawiazac polaczenie

    (ps port wzialem 1111, nie wiem czy to jest dobry port (?))