  • 1. Data: 2016-01-10 21:29:27
    Temat: Czy ktoś pisze pod iOS? Problem z dźwiękiem/bluetooth.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Witam, mam pytanie do kogoś kto zna dobrze iOS i wie co
    ten sytem ma pod deklem: dźwięk, dzielenie dostępu miedzy
    dwiema aplikacjami no i puszczanie dźwięku do słuchawki BT.

    Chciałbym się dowiedzieć co jest przyczyną takiego efektu:
    - smartfon dosyć stary: iPhone4 (pracuje pod kontrolą iOS7)
    - sparowany ze słuchawką BT firmy Plantronics (M160).

    Oto scenariusz z problemem:
    1. wychodzę na spacer/przebieżkę, uruchamiam Endomondo
    2. odpalam aplikację do stream-audio (radio internetowe)
    3. wszystko działa jak na razie wyśmienicie, słucham radia
    4. po pierwszym odcinku Endomondo wycisza do połowy
    dźwięk radia w słuchawce i wysyła raport "przejście jednej
    mili/km zajęło Ci x minut".
    5. po zakończeniu komunikatu Endomondo dźwięk radia
    NIE POWRACA do oryginalnej głośności, pozstaje przyciszony.

    Podobny efekt jest gdy Endomondo ustawiony jest w tryb
    aby samoczynnie wykrywał przerwę w treningu na podstawie
    wykrywania bycia w ruchu - wysyła komunikat do słuchawki
    "auto paused" który przycisza dźwięk w tle ale dźwięk nie
    wraca do oryginalnej głośności - chyba że Endomondo wyśle
    kolejny komunikat "auto resumed" po wykryciu ruchu...
    Wtedy czasem dźwięk w tle wraca do oryginalnej głośności.

    I teraz pytanie: czy to jest jakiś problem systemowy w iOS?
    Czy może któraś z aplikacji (Endomondo lub radio) ma buga?

  • 2. Data: 2016-01-10 22:08:43
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 stycznia 2016 21:29:23 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > I teraz pytanie: czy to jest jakiś problem systemowy w iOS?
    > Czy może któraś z aplikacji (Endomondo lub radio) ma buga?

    na oko wyglada ze endomondo ma prostego buga - mozna poszukac w necie czy inni sie
    skarza

  • 3. Data: 2016-01-10 22:40:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "fir" <p...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > na oko wyglada ze endomondo ma prostego buga
    > - mozna poszukac w necie czy inni sie skarza

    A powiesz coś więcej? Na jakiej podstawie taką diagnozę stawiasz?

  • 4. Data: 2016-01-11 09:55:56
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 stycznia 2016 22:40:03 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > "fir" <p...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > A powiesz coś więcej? Na jakiej podstawie taką diagnozę stawiasz?

    bo mw wiem jak takie apki na iphona wygladaja jest jakis tam event i endomondo scisza
    dzwięk, pozniej (najprawdopodobniej, powiedzmy 80% - mozna w sumie sprawdzic w
    dokumentacji IOS ale nie mam czasu b wychodze) to endomondo jest zobowiazane go
    przywrócić, Jesli o tym koder zapomnial albo jesli robi to w jakis lekko nieoficjalny
    sposób to moze sie nie podglosic 9mozliwe ze nie testowali na starszym IOsie) - tak
    to widze i to jest mz najbardziej prawdopodobne, ((maly bug w ios tez jest pewnie
    prawdopodobny ale pewnie mniej bo gdyby sie tego nei udalo obejsc
    kodami klientow to pewnie ten problem by wystepowal regularnie i byl
    znany/naprawiony, wiec ew moze to byc tez 'półbug' know what i mean (to ze ew mozna
    to naprawic kodami w aplikacji ale trzeba poprawic to co moze i tak powinno
    dzialac)))

  • 5. Data: 2016-01-13 01:35:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "fir" <p...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > ew mozna to naprawic kodami w aplikacji ale trzeba poprawic to co moze i

    Masz rację - dziś się zorientowałem że jak przychodzi mail
    to też w słuchawce mam dźwięk, który przycisza radio w tle.
    Ale wtedy wszystko wraca szybko do normy...