  • Data: 2014-10-26 22:05:08
    Temat: "chicken strips" na oponach
    Od: gumis0510 <gumis0510@_NOSPAM_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam! Mam mam niewielki problem z moja opona. Jest calkiem nowa i dotarta
    ale tylko w srodkowej czesci. Na bokach jest gladka jak pupa niemowlecia-
    w hamburgerowni nazywaja to " chicken strips". Macie jakieś sposoby na
    zlikwidowanie tego? Dowiedzialem sie ze trzeba schodzic coraz nizej i
    nizej w zakretach az zostanie niewielki pasek niewytartej gumy. Nie
    brakuje mi odwagi to czegos takiego ale opony w tym miejscu sa tak sliskie
    ze tyl okropnie ucieka na zakretach. Jesli ktos wie jak pozbyc sie tego
    jakimis domowymi metodami to prosze o odpowiedz :)