    From: xuesheng <p...@e...fi>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: chrząszcz
    Date: Thu, 9 Jul 2009 05:06:55 -0700 (PDT)

    Witam,

    W zeszłym roku, w lipcu wysłałem na niniejszą grupę wiadomość
    opisującą mały skrypt, który generuje labirynty dla dzieci (jestem
    ojcem-programistą, robię takie rzeczy na użytek rodziny). Chodziło o
    specjalny rodzaj labiryntów., w którym jedne atrybuty gracza
    kontrolują możliwość zmiany innych atrybutów. Napisałem entuzjastyczną
    wiadomość, jak interesujące, moim zdaniem, byłoby rozszerzenie tej
    idei. Niestety, nie udało mi się wtedy Kolegów zainteresować. To jest
    druga próba, tym razem przygotowałem się nieco staranniej. Stworzyłem
    taką eksperymentalną grę opartą na SDL, w której można sobie chodzić
    po labiryncie, zadaniem jest dotarcie do pewnego stanu (wybranego
    losowo). Zapraszam (to jest wersja alfa, jest prawie grywalna):

    http://xuesheng.w.interia.pl/chrzaszcz/index.html

    Paweł Biernacki