  • 1. Data: 2011-12-15 10:38:29
    Temat: ciekawy przypadek - wypadek :)
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    To chyba ewenement w skali swiatowej :)

    http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,10820302,Auto_k
    oziolkowalo__kierowca_6_metrow_nad_ziemia_na___drzew
    ie.html

  • 2. Data: 2011-12-15 10:39:55
    Temat: Re: ciekawy przypadek - wypadek :)
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Amir

    > To chyba ewenement w skali swiatowej :)
    >
    > http://opole.gazeta.pl/
    opole/1,35086,10820302,Auto_koziolkowalo__kierowca_6
    _metrow_nad_ziemia_na___drzewie.html

    Najlepszy dowód na to, że nie warto zapinać pasów!!!

  • 3. Data: 2011-12-15 10:41:06
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    opole/1,35086,10820302,Auto_koziolkowalo__kierowca_6
    _metrow_nad_ziemia_na___drzewie.html

    > Najlepszy dowód na to, że nie warto zapinać pasów!!!

    Min. dlatego na Korwina trzeba glosowac:)

  • 4. Data: 2011-12-15 10:42:30
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 15-12-2011 o 10:38:29 Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > To chyba ewenement w skali swiatowej :)
    >
    > http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,10820302,Auto_k
    oziolkowalo__kierowca_6_metrow_nad_ziemia_na___drzew
    ie.html

    więcej szczęścia niż rozumu, powinien się pomodlić.

  • 5. Data: 2011-12-15 10:43:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Amir

    > Min. dlatego na Korwina trzeba glosowac:)

    Lepiej na Kononowicza -- zlikwiduje wszystko, a więc i pasy. A przy
    okazji takie zagrożenia jak pijani kierowcy (wiozą śmierć) i prędkość
    (zabija).

  • 6. Data: 2011-12-15 10:59:48
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To chyba ewenement w skali swiatowej :)
    >
    > http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,10820302,Auto_k
    oziolkowalo__kierowca_6_metrow_nad_ziemia_na___drzew
    ie.html

    przebijam
    http://www.v10.pl/Spektakularny,wypadek,Skoda,Octavi
    a,wbija,sie,w,dach,kosciola,26925.html

    Facet 6 m nad ziemią, a ten 7 m i to z całym samochodem!

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 7. Data: 2011-12-15 11:03:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    a,wbija,sie,w,dach,kosciola,26925.html

    > Facet 6 m nad ziemią, a ten 7 m i to z całym samochodem!

    oglądnąłem ten filmik i jakoś niskie te 6m :D

  • 8. Data: 2011-12-15 13:28:34
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > To chyba ewenement w skali swiatowej :)

    http://imgur.com/gallery/YnGJ5 - jak widać po tym gifie, nawet na 10m dałoby
    radę ;)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 9. Data: 2011-12-15 16:52:43
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 15.12.2011 10:41, Amir pisze:

    > opole/1,35086,10820302,Auto_koziolkowalo__kierowca_6
    _metrow_nad_ziemia_na___drzewie.html

    > Min. dlatego na Korwina trzeba glosowac:)

    wtedy za przyjazd tej straży zapłaciłby z własnej kieszeni..
    ToMasz

  • 10. Data: 2011-12-15 18:22:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-15, ToMasz <t...@n...gazeta.pl> wrote:

    > wtedy za przyjazd tej straży zapłaciłby z własnej kieszeni..

    Wolalbym zaplacic za przyjazd strazy nic obciazyc moja rodzine kosztem
    pochowku ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200