  • 1. Data: 2012-06-03 18:43:16
    Temat: co jest do k*** nedzy?
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    czeslawki, michalki, alberciki, zaraz przyjdzie dupe smarowac lubrykantem ;)

    MarcinJM gg: 978510

  • 2. Data: 2012-06-03 18:59:36
    Temat: Re: co jest do k*** nedzy?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-03 18:43, MarcinJM pisze:
    > czeslawki, michalki, alberciki, zaraz przyjdzie dupe smarowac
    > lubrykantem ;)

    Dobrze pamiętam, że afiszowałeś się z swoją 40-ką i dostałeś na
    deser jakiś KJS?

  • 3. Data: 2012-06-03 19:38:52
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-06-03 18:59, Artur Maśląg pisze:

    > Dobrze pamiętam, że afiszowałeś się z swoją 40-ką i dostałeś na
    > deser jakiś KJS?

    PAPiK!
    Ale rzeczywiscie obecnie zakonczone 41 z podejrzeniem na ukonczenie 42

    MarcinJM gg: 978510

  • 4. Data: 2012-06-03 19:48:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-03 19:38, MarcinJM pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^

    > PAPiK!
    > Ale rzeczywiscie obecnie zakonczone 41 z podejrzeniem na ukonczenie 42

    No proszę - a skąd sugestie o smarowaniu dupy lubrykantem?
    Impreza była za ostra?

  • 5. Data: 2012-06-03 19:51:28
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-06-03 19:48, Artur Maśląg pisze:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^

    > No proszę - a skąd sugestie o smarowaniu dupy lubrykantem?
    > Impreza była za ostra?

    No wiesz
    Czeslawki, Miroslawki, Wiesiaczki, Alberciki...
    Czlowiek zwiera posladki wg. mocy zwieracza, ale teraz czasy takie, ze
    cholera wie kiedy to wniknie w czlowieka. Te wszystkie parady nierownosci...

    MarcinJM gg: 978510

  • 6. Data: 2012-06-03 20:03:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-03 19:51, MarcinJM pisze:

    > No wiesz

    Wychodzi na to, że nie wiem...

    > Czeslawki, Miroslawki, Wiesiaczki, Alberciki...
    > Czlowiek zwiera posladki wg. mocy zwieracza, ale teraz czasy takie, ze
    > cholera wie kiedy to wniknie w czlowieka. Te wszystkie parady
    > nierownosci...

    Ja rozumiem, że do usenetu to każdy ma dostęp, ale to co tutaj
    wypisujesz, jest delikatnie powiedziawszy "chore".

  • 7. Data: 2012-06-03 20:04:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > No proszę - a skąd sugestie o smarowaniu dupy lubrykantem? Impreza była
    > za ostra?

    Prośba do obu trolli -- czy moglibyście nie pisać, gdy już było pite?

  • 8. Data: 2012-06-03 21:06:24
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-03 18:43, MarcinJM pisze:
    > czeslawki, michalki, alberciki, zaraz przyjdzie dupe smarowac
    > lubrykantem ;)

    Ja się z Twojego nazwiska nie nabijam, ale chyba niedawno opuściłeś
    piwnicę, w której trzymali Cię rodzice.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek