  • 1. Data: 2012-06-03 09:24:01
    Temat: [pilne] Zepsputy silnik w Passacie v1.9 TDI B6
    Od: bigMamma <m...@g...com>

    Cześć,
    kilka dni temu coś się zepsuło w samochodzie i okazało się, że w
    silniku jest dziura... tak czy inaczej, jest do wymiany. Znaleźliśmy
    silnik od Octavi, ale na oznaczeniu silnika widnieje BXE[cyferki], w
    Pasku jest BXEB[cyferki]

    czy to dodatkowe B może mieć jakieś znaczenie i czy silnik będzie
    pasował... ?

  • 2. Data: 2012-06-03 13:41:25
    Temat: Re: [pilne] Zepsputy silnik w Passacie v1.9 TDI B6
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-03 09:24, bigMamma pisze:
> [...]
    > Pasku jest BXEB[cyferki]
    >
    > czy to dodatkowe B może mieć jakieś znaczenie i czy silnik będzie

    Będzie pasował, tyle że te dziury w BXE to typowa usterka, więc wkrótce
    może się przydarzyć też w kupionym używanym silniku. Chyba, że na
    starcie wymienicie śruby przy korbowodach.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 3. Data: 2012-06-03 13:59:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Jun 2012 00:24:01 -0700 (PDT), bigMamma napisał(a):
> [...]
    > Pasku jest BXEB[cyferki]
    > czy to dodatkowe B może mieć jakieś znaczenie i czy silnik będzie

    Co oznacza to nie wiem, ale zwracam uwage ze w tej stajni montowano silniki
    wzdluznie lub poprzecznie.
    Co moze powodowac roznice.

    J.

  • 4. Data: 2012-06-03 15:56:17
    Od: Chris <s...@s...de>

> [...]
    > Pasku jest BXEB[cyferki]
    >
    > czy to dodatkowe B może mieć jakieś znaczenie i czy silnik będzie

    Wygląda że takiego BXEB nie ma a jest tylko BXE

    https://www.automo.pl/volkswagen-kody-silnikow
    https://www.automo.pl/skoda-kody-silnikow

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.