  • 1. Data: 2011-07-18 08:24:42
    Temat: co oprócz omegi B z RWD?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Niedługo mam zamiar rozglądać się za autkiem dla żony którym ja też od czasu
    do czasu będę chciał jeździć. Moje wymagania to:
    1) RWD
    2) w miarę mocny silnik, myślałem o Omedze 2,5 lub 3,0 V6 z gazem
    3) części dostępne od ręki w sklepach, byle mechanik ma to naprawić
    4)jakoś bardzo mocno nie psujące się
    5) cena do 10kpln, chętnie mniej (razem z LPG), choć rozważę troszkę droższe
    6)min. 4-osobowe

    Z tego co widzę odnośnie pierwszego punktu to do wyboru mam Mercedesy, BMW i
    włąśnie rzeczoną omegę. Te pierwsze kojarzą mi się z dziadkami i mułowatymi
    choć dobrymi dieslami, drugie kojarzą mi się w tej cenie z całkowicie
    zakatowanym autem, omegę miałem i bardzo mi się podobała. Ogólnie chciałbym
    MX-5 ale nie spełnia warunku 6) więc niestety odpada :( Może są jeszcze inne
    auta RWD? A może szukać czegoś z BMW/Mercedesa?

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-07-18 11:44:39
    Temat: Re: co oprócz omegi B z RWD?
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 18.07.2011 08:24, Lukasz pisze:
    > :( Może są jeszcze inne auta RWD? A może szukać czegoś z BMW/Mercedesa?

    Volvo 2xx/7xx/9xx.

    S.

  • 3. Data: 2011-07-18 11:48:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości
> [...]
    >1) RWD
    >2) w miarę mocny silnik, myślałem o Omedze 2,5 lub 3,0 V6 z gazem

    I zona chce taka kolumbryne w RWD ? :-)

> [...]
    >Mercedesy, BMW i włąśnie rzeczoną omegę. Te pierwsze kojarzą mi się z
    >dziadkami i mułowatymi choć dobrymi dieslami, drugie kojarzą mi się w

    Zalezy co kupisz. Wybor faktycznie nei jest duzy - jeszcze Polonez,
    Lada i Lexus :-)

    >zakatowanym autem, omegę miałem i bardzo mi się podobała.

    A myslisz ze omega to jest auto ktorym dziadek do kosciola ?

    J.

  • 4. Data: 2011-07-18 12:27:15
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> napisał w
    wiadomości news:j00va7$je7$1@news.onet.pl...

    > Volvo 2xx/7xx/9xx.

    o tym nawet nie wiedziałem że ma RWD...

    Lukasz

  • 5. Data: 2011-07-18 12:32:41
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > I zona chce taka kolumbryne w RWD ? :-)

    cóż, żona pojedzie wszystkim, miała pod domem busa to jeździła busem,
    wielkość jej nie przeszkadza a RWD to dla mojej frajdy ;)
    Dodam że dla mojej pracy lepsze byłoby kombi, ale nie upieram się, aaa -
    koniecznie manual :)

    > A myslisz ze omega to jest auto ktorym dziadek do kosciola ?

    spodziewam się że wszystkie auta w tym przedziale cenowym są od księdza co
    na plebanię dojeżdżał ;) a tak na poważnie chcę auto które nie ma typowych
    drogich usterek jak na swój silnik, wiem że większe silniki nie będą tanie w
    eksploatacji i w tym wieku będą miały nabite kilkaset... znaczy się 184000km
    ;D
    Przewiduję przebieg w okolicach 15.000-20.000km rocznie, auto - jak dobrze
    pójdzie - na kilka lat.

    Lukasz

  • 6. Data: 2011-07-18 14:35:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lukasz

> [...]
    > mułowatymi choć dobrymi dieslami, drugie kojarzą mi się w tej cenie z
    > całkowicie zakatowanym autem, omegę miałem i bardzo mi się podobała.

    Stara Omega ma w sobie tyle kobiecości, co most kolejowy.

  • 7. Data: 2011-07-18 15:24:47
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Lukasz
    > Stara Omega ma w sobie tyle kobiecości, co most kolejowy.

    a kto powiedział że ma być kobieca? potrzebuję kolejne auto w rodzinie i
    chcę mieć tylny napęd, co kupię tym żona będzie śmigać, obstawiam omegę bo
    ma jedyny słuszny napęd (no dobra, skusiłbym się jeszcze na AWD jak by się
    coś znalazło) i wystarczające wyposażenie (elektryka i klima) oraz jest w
    miarę wygodna. Silnik może jak na dzisiejsze czasy odstaje ale takie 3.0 IMO
    wystarczy, tyle że chyba łatwiej mi będzie znaleźć 2,5 V6... Mocy nigdy za
    wiele, nawet jak dla żony- im mocniejsze auto tym bezpieczniejsze (nie
    jeździłem stale niczym powyżej 200KM więc być może jest gdzieś granica tego
    bezpieczeństwa ;)

    Lukasz

  • 8. Data: 2011-07-18 15:27:38
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lukasz

> [...]
    > bezpieczniejsze (nie jeździłem stale niczym powyżej 200KM więc być może
    > jest gdzieś granica tego bezpieczeństwa ;)

    2.5 jest bez sensu w tym aucie, pali tyle samo co 3.0 i nie jedzie.

  • 9. Data: 2011-07-18 15:40:35
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-18 08:24, Lukasz pisze:
> [...]
    > Ogólnie chciałbym MX-5 ale nie spełnia warunku 6) więc niestety odpada
    > :( Może są jeszcze inne auta RWD? A może szukać czegoś z BMW/Mercedesa?

    Kiedyś rozważałem zakup omegi MV6 trochę się pointeresowałem i
    stwierdziłem że jednak nie. Zastanawiam się jak żona będzie jeździć tym
    czymś zimą?
    Pomyśl jeszcze o lexusie IS300 też się ciekawie jeździ jeśli koniecznie
    szukasz RWD.

    Najmocniejsze auto jakim jeździłem z RWD to była właśnie rzeczone omega
    z MV6. Wrażenia fajne ale jako podstawowe auto nie chciałbym czegoś
    takie zwłaszcza na zimę.

    W międzyczasie kilka razy jechałem starym audi S6 z silnikiem 2.2T AAT
    dłubniętym do jakichś 250KM. Do tego napęd 4x4 z torsenem, to była
    rewelacja zwłaszcza na zimę.

    Na koniec kupiłem sobie Saaba 9-3I z 2.0T i jestem przeszczęśliwy ;)
    FWD, zimą opony z kolcami i jest super ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2011-07-18 21:15:10
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedyś rozważałem zakup omegi MV6 trochę się pointeresowałem i
    > stwierdziłem że jednak nie.

    z jakiego powodu?

    >Zastanawiam się jak żona będzie jeździć tym czymś zimą?

    nie no, zimą to ja tym będę jeździł :)

    > Pomyśl jeszcze o lexusie IS300 też się ciekawie jeździ jeśli koniecznie
    > szukasz RWD.

    to chyba nie ten przedział cenowy...

    > Najmocniejsze auto jakim jeździłem z RWD to była właśnie rzeczone omega z
    > MV6. Wrażenia fajne ale jako podstawowe auto nie chciałbym czegoś takie
    > zwłaszcza na zimę.

    a ja właśnie chciałbym :) miałem omegę 2,0 i dobrze wspominam (a nie miała
    TC), w zimie tylko trzeba pamiętać żeby mieć cztery dobre opony zimowe, jak
    kupię omegę to pewnie kupię fuldę kristall montero 3 - mam takie w FWD i
    samochód jeździ jak przyklejony do śniegu

    > W międzyczasie kilka razy jechałem starym audi S6 z silnikiem 2.2T AAT
    > dłubniętym do jakichś 250KM. Do tego napęd 4x4 z torsenem, to była
    > rewelacja zwłaszcza na zimę.

    no i nad audi się muszę poważnie zastanowić...

    > Na koniec kupiłem sobie Saaba 9-3I z 2.0T i jestem przeszczęśliwy ;) FWD,
    > zimą opony z kolcami i jest super ;)

    eee tam, FWD... co to za przyjemność :) (trochę sobie żartuję, podstawowe
    auto mam FWD i nie narzekam ale marzy mi się RWD/AWD - właśnie do zabawy
    zimą

    Lukasz