  • 1. Data: 2011-07-17 23:32:12
    Temat: ROTFL - nie sezon ale przynajmniej uczciwie napisane :P
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/757dd8d851c1f656
    .html

    Zrobione wczoraj w okolicach Glubczyc

    Adam

  • 2. Data: 2011-07-18 08:24:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Jul 2011 23:32:12 +0200, Adam Szewczak napisał(a):
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/757dd8d851c1f656
    .html
    > Zrobione wczoraj w okolicach Glubczyc

    ale o co chodzi ? Sa takie drogi, sam niedawno pisalem.

    teraz moze Cavalino prokurature zawiadamiac .. o ile podstawe prawna
    znajdzie :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-07-18 09:16:35
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 17 Jul 2011 23:32:12 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/757dd8d851c1f656
    .html

    > Zrobione wczoraj w okolicach Glubczyc

    Ja tam dalej jestem za utrzymaniem dróg "na biało". Białemu słonemu
    syfowi mówię nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2011-07-18 09:58:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .html

    > ale o co chodzi ? Sa takie drogi, sam niedawno pisalem.
    >
    > teraz moze Cavalino prokurature zawiadamiac ..

    Mam ciekawsze rzeczy do roboty niż liczenie na to, że jakiś organ tego
    państwa wywiąże się prawidłowo ze swoich obowiązków.

  • 5. Data: 2011-07-18 11:39:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Mam ciekawsze rzeczy do roboty niż liczenie na to, że jakiś organ
    >tego państwa wywiąże się prawidłowo ze swoich obowiązków.

    Nie powiadomisz, to dalej sie nie bedzie wywiazywal :-)

    A przeciez nie musisz grzebac w przepisach - zglos _podejrzenie_
    usilowania popelnienia - i niech prokuratura sama dochodzi czy jest
    taki obowiazek czy nie ma :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-07-18 11:45:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości grup
    >Ja tam dalej jestem za utrzymaniem dróg "na biało". Białemu słonemu
    >syfowi mówię nie.

    Po ostatnich kilku zimach we wroclawiu juz wiadomo jak to bedzie
    wygladalo.
    Przez dwa dni jest fajny sniezek, ktory sie zamienia w niefajny lod, a
    potem sie w nim robia glebokie dziury. I jest naprawde niebezpiecznie.

    Poza tym jak po dwoch dniach opadow snieg zgarna, to potem nie ma
    gdzie zaparkowac. I trzeba sie przesiasc na komunikacje publiczna, a
    ona wlasnie przezywa zimowe trudnosci.

    Wiec lepiej od razu solic, albo ladowac na ciezarowki i wywozic do
    Odry.

    J.

  • 7. Data: 2011-07-18 11:47:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie powiadomisz, to dalej sie nie bedzie wywiazywal :-)

    I tak nie będzie, więc szkoda kasy na znaczek.

  • 8. Data: 2011-07-18 15:36:43
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    > Wiec lepiej od razu solic, albo ladowac na ciezarowki i wywozic do Odry.

    Do rzeki nie wolno ze względu na zanieczyszczenia (zapewne sól jak i ten
    cały syf z drogi). Poza tym wywoża jak już sytuacja jest naprawde
    dramatyczna, bo kupe kasy to kosztuje, a jest szansa że niebawem się samo
    roztopi :-)

  • 9. Data: 2011-07-18 15:48:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał

    >I tak nie będzie, więc szkoda kasy na znaczek.

    Alez skad ten pesymizm w panstwie wojujacego prawa ?

    Dojdzie prokuratura ze takowy obowiazek jest, wezwie odpowiedzialne
    osoby i zobaczysz ze ...
    -wpisza do grafiku odsniezania,
    -postawia tabliczke "droga zamknieta od 15.11-31.03",
    -ustawia nakaz uzywania lancuchow (idiotyczny w naszym prawie
    zreszta - brak zapisu ze tylko w razie zalegajacego sniegu).

    :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-07-18 15:50:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Alez skad ten pesymizm w panstwie wojujacego prawa ?

    Doświadczenia z urzędami, sklepami itp instytucjami, które jak tylko mogą
    nic nie robić to nie zrobią.