  • 1. Data: 2016-05-14 22:50:26
    Temat: co teraz warto kupić w markecie?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    Potrzebuję na prezent smartfona. najlepiej z jakiegoś marketu. Chodzi
    oto aby był nowy, z gwarancją - bo tak i koniec. Ma zastąpić samsunga
    s3, w którym.... nie jest używana żadna aplikacja z googleplay. Telefon,
    fotka.... ale ma być smartfon dotykowy. i ma mieć etui silikonowe albo
    jakąś obudowę bez "furtki"
    Proszę polecenie czegoś, albo odradzenie, bo się wiesza, bateria "nie
    trzyma", skrzypi itd.

    ToMasz

  • 2. Data: 2016-05-15 09:00:57
    Temat: Re: co teraz warto kupić w markecie?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 14 May 2016 22:50:26 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > jakąś obudowę bez "furtki"
    > Proszę polecenie czegoś, albo odradzenie, bo się wiesza, bateria "nie

    Cokolwiek, byle tanie. Nie bardzo rozumiem po co to ma być smartfon, skoro
    użytkownik nie potrzebuje smartfona. Dobry stosunek jakości do ceny mają
    Lumie - tylko 530 i 535 radzę omijać: to nie są najbardziej udane modele.
    Dobre opinie ma ostatnia Nokia Lumia, czyli 730/735. 499 za nowy, to jest
    świetna cena za taki sprzęt. Sam bym sobie kupił, gdyby nie konieczność
    pracy na aplikacji, która istnieje tylko w wersji na androida.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2016-05-15 10:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

> [...]
    > jakąś obudowę bez "furtki"
    > Proszę polecenie czegoś, albo odradzenie, bo się wiesza, bateria "nie

    W biedronce jest cały czas infinity ktorys za 599zł.

  • 4. Data: 2016-05-15 10:11:38
    Od: user <f...@f...pl>

    W dniu 2016-05-14 o 22:50, ToMasz pisze:
> [...]
    > jakąś obudowę bez "furtki"
    > Proszę polecenie czegoś, albo odradzenie, bo się wiesza, bateria "nie

    do jakiej ceny ?

  • 5. Data: 2016-05-15 13:20:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.05.2016 o 10:11, user pisze:

    > do jakiej ceny ?
    300-600. ale niema sztywnych ram

    ToMasz

  • 6. Data: 2016-05-15 14:40:59
    Od: user <f...@f...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 13:20, ToMasz pisze:

    > 300-600. ale niema sztywnych ram
    >
    > ToMasz

    W tej cenie to chyba lumia, telefon z Androidem będzie pewnie bardzo
    plastikowy i nie zbyt szybki.

  • 7. Data: 2016-05-15 19:28:05
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > W tej cenie to chyba lumia, telefon z Androidem będzie pewnie bardzo
    > plastikowy i nie zbyt szybki.
    ech... całe życie odradzam takie telefony, wiec mam mgliste pojęcie.
    Ale kto bogatemu zabroni? Ma być mizianie po ekranie, mają byc fotki.
    Jak będzie trzeba coś przestawić, spadnie to na mnie. Ja się na
    produktach microsoftu nieznam zupełnie. Trudno mi obczajać co jest
    dostępne w supermarketach i równocześnie jaki jest hardware w środku.
    w tym sklepie mają w miarę opis techniczny:
    http://www.x-kom.pl/p/227705-smartfon-telefon-fablet
    -lenovo-moto-e-lte-czarny.html

    ale czy lenovo moto E będzie w działaniu conajmniej tak szybkie jak s3?

    ToMasz

  • 8. Data: 2016-05-15 21:21:45
    Od: user <f...@f...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 19:28, ToMasz pisze:

> [...]
    -lenovo-moto-e-lte-czarny.html

    > ale czy lenovo moto E będzie w działaniu conajmniej tak szybkie jak s3?

    Mój Samsung S4 zużywa 1,2 GB RAM więc poniżej 2 GB nie ma co się pchać,
    lumia ma to do siebie że system chodzi super płynie na bardzo ubogiej
    konfiguracji ale MS powoli od Windows odchodzi.

  • 9. Data: 2016-05-15 21:23:34
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-05-15 17:28, ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:
> [...]
    > produktach microsoftu nieznam zupełnie. Trudno mi obczajać co jest
    > dostępne w supermarketach i równocześnie jaki jest hardware w środku.

    Dlatego proponujemy produktyu Windowsowate, bo mają niewielki wybór
    hardware'u ale ten co jest generalnie działa i nie ma poważnych
    problemów. Przy Androidzie porównywalny sprzęt porządnego producenta
    jest droższy i niekoniecznie bardziej przewidywalny, a tani jest...
    tani.

  • 10. Data: 2016-05-15 21:24:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-15 21:21, user wrote: