  • 1. Data: 2024-02-23 12:47:17
    Temat: co to za cyrk z wyłączaniem grup ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Coś mi się obiło, że google wyłącza serwery usenetowe.
    Na pl.sci.fizyka się żegnają :)
    Co jest grane ?

    Ja siedzę na news.icm.edu.pl - wyłączą mi to czy jak ?
    Niech ktoś wyjaśni o co kaman i jak dalej żyć ?

  • 2. Data: 2024-02-23 12:54:49
    Temat: Re: co to za cyrk z wyłączaniem grup ?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2024 o 12:47 sundayman <s...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Co jest grane ?
    >
    > Ja siedzę na news.icm.edu.pl - wyłączą mi to czy jak ?
    > Niech ktoś wyjaśni o co kaman i jak dalej żyć ?

    gugiel odłączył się od nntp. Teraz grupy tylko przez czytniki i serwery
    news.

    TG

  • 3. Data: 2024-02-23 12:57:07
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > gugiel odłączył się od nntp. Teraz grupy tylko przez czytniki i serwery
    > news.

    no to co to za panika ? Jak rozumiem jak ktoś via google nie korzysta to
    widzimy się nadal ?

  • 4. Data: 2024-02-23 13:12:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2024 o 12:57 sundayman <s...@p...onet.pl> pisze:

    > no to co to za panika ? Jak rozumiem jak ktoś via google nie korzysta to
    > widzimy się nadal ?

    No przecież się widzimy :-)

    TG

  • 5. Data: 2024-02-23 13:28:52
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 23.02.2024 o 12:57, sundayman pisze:

    > no to co to za panika ? Jak rozumiem jak ktoś via google nie korzysta to
    > widzimy się nadal ?
    dokładnie :)

  • 6. Data: 2024-02-23 13:32:10
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    sundayman <s...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Co jest grane ?

    Google wszystko wyjaśnia, wystarczy się zaznajomić:
    https://support.google.com/groups/answer/11036538

    > Ja siedzę na news.icm.edu.pl - wyłączą mi to czy jak ?
    > Niech ktoś wyjaśni o co kaman i jak dalej żyć ?

    Przecież chmurki nie wyłączają, używaj spokojnie dalej.
    Ludzie z pl.sci.fizyka to jacyś panikarze czy może czytnik ich przerasta?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2024-02-23 13:33:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > Coś mi się obiło, że google wyłącza serwery usenetowe.
    > Na pl.sci.fizyka się żegnają :)

    To faktycznie cyrk i koniec świata. Powinni na pl.soc.religia.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2024-02-23 13:51:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.02.2024 o 12:47, sundayman pisze:
    > Coś mi się obiło, że google wyłącza serwery usenetowe.
    > Na pl.sci.fizyka się żegnają :)

    No jak tam się zegnają, to koniec świata niechybnie nadchodzi.

    > Co jest grane ?

    W sumie to nic, gugiel się obraził na grupy news.

    > Ja siedzę na news.icm.edu.pl - wyłączą mi to czy jak ?

    Kiedyś na pewno.

    > Niech ktoś wyjaśni o co kaman i jak dalej żyć ?

    A to zależy czy chcesz nadal z kolegami z fizyki "flirtować" czy nie?

  • 9. Data: 2024-02-23 13:54:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Feb 2024 13:12:26 +0100, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > No przecież się widzimy :-)

    Ale być może już nie wszyscy :-)

    Niektórzy przez google czytali i pisali ..

    J.

  • 10. Data: 2024-02-23 14:14:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.02.2024 o 13:54, J.F pisze:

    > Niektórzy przez google czytali i pisali ..

    Cóż, paradox :)

    Najpierw sobie utrudniali i chwalili trudności a teraz czytnik dla nich
    za trudny :)
    .

    --
    LordBluzg(R)??