  • 1. Data: 2009-11-28 16:07:13
    Temat: co z tą obiektowością?
    Od: twardy C <c...@s...net>

    cześć grupo!
    nie rozumiem obiektów. jak zrozumieć obiekty (programowanie obiek-
    towe)? może jestem za stary, może jestem za głupi ( ;-> ), ale jestem
    wchodzącym na rynek produktem programistą, który nie umie klepać kodu...
    obiektowego.
    niech mnie ktoś przekona, że 1) warto klepać kod obiektowy, 2) nau-
    czy jak klepać taki kod. rozumiem cechy obiektów, które mi wykładali
    w szkółce programowania, ale nie potrafię zrozumieć dlaczego białe
    jest białe, a czarne- czarne. to tak jakby rozumieć, dlaczego jeść
    chleb, bo się jest głodnym, ale nie rozumieć, dlaczego tworzyć literatu-
    rę obiektów w językach programowania. nie mam czegoś...? na przykład
    zainteresowań literackich? ?niech ktoś mi pomoże, bo będziecie mieć
    programy od kolejnego programisty nie pojmującego obiektowości!
    to nie jest problem używania makr zamiast procedur obiektów,
    lecz czyste nierozumienie obiektowości jako takiej. gdzie mogę złapać
    obiekt w garści tak jak C-funkcyjkę wróbelka? nie jest problemem rów-
    nież wielość obiektów. dlaczego obiekt (w sensie ogólnym) ma wybrane
    cechy, a innych nie ma? dlaczego ma kreację i destrukcję, czasem właś-
    ciwości ('properties'), a nie ma 'natywnie' żadnych innych cech, które
    się symuluje przy pomocy ,cudów' technik? czy to może nowe podejście
    analogiczne do uniksowego prymitywizmu 'wszystko jest plikiem'?
    niech mi ktoś to wytłumaczy: to, o co pytam, i to, o co... nie pytam
    ;-> ... naprawdę potrafię wiele zrozumieć z programistycznych słówek
    i skrótów. tylko napisz mi co z tą obiektowością!
    cze'
    --
    qo |) CPL: cs[0..1] (ss[0..1]) p lvl of curr code!
    _x/ , RPL: seg_sel[0..1] privilege lvl of seg_sel!
    | ng __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -x86-,
    ,__ -- __ -- DPL: 2._word_of_seg_desc[13..14]:`f seg_desc ,

  • 2. Data: 2009-11-28 16:20:04
    Temat: Re: co z tą obiektowością?
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    twardy C pisze:
    > cześć grupo!
    > nie rozumiem obiektów.
    (wyrezane)
    > tylko napisz mi co z tą obiektowością!

    Programowanie obiektowe to obecnie najpopularniejszy sposób na
    organizację i strukturalizację kodu. Reszta jest w książkach.

    JD

  • 3. Data: 2009-11-28 16:40:26
    Od: twardy C <c...@s...net>

    "Jędrzej Dudkiewicz" silnie zaprogramował/a:
    > (wyrezane)
    > Programowanie obiektowe to obecnie najpopularniejszy sposób na
    > organizację i strukturalizację kodu. Reszta jest w książkach.
    aha! to już nie płaczę, bo mam lepszy... :-) a tak się czułem osaczony
    wszystkimi nawijającymi o obiektach. :->
    --
    qo |) CPL<=dataDPL CPL==/>=codeDPL:conform'/nc';max=CPL! AV0ID bHp
    _x/ , CPL<=TSS,gateDPL CPL>=/==dest_DPL:/(jmp&nc') ,RPL!- #GP -o0o
    | ng __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -x86-, EV3RY o0o
    ,__ -- __ -- Current/Requested/DescriptorPrivilegeLevel C/R/DPL , d4y m:#=

  • 4. Data: 2009-11-28 19:53:23
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    twardy C pisze:
    > "Jędrzej Dudkiewicz" silnie zaprogramował/a:
    > aha! to już nie płaczę, bo mam lepszy... :-)

    Zaprezentuj.

    JD

  • 5. Data: 2009-11-29 16:57:04
    Od: twardy C <c...@s...net>

    "Jędrzej Dudkiewicz" silnie zaprogramował/a:
    > Zaprezentuj.
    ha-ha-ha? ;-)

  • 6. Data: 2009-11-29 19:22:19
    Od: ArO <a...@g...com>

    Kolego twardy C nie wiem co jarasz ale to musi byc dobre i mocne....