  • 1. Data: 2009-11-24 22:00:20
    Temat: dekodowanie pakietu H323
    Od: "Grzegorz Danowski" <gdn__na@serwerze__poczta.onet.pl>

    Witam!

    Czy jest jakaś stosunkowa prosta metoda dekodowania pakietów H323? Na razie
    przeglądam ich zawartość przy pomocy wiresharka, ale docelowo chciałbym użyć
    biblioteki SharpPcap (dotnetowy wrapper na WinPcap), a ten oferuje dostęp do
    pakietów na poziomie TCP, a dalej trzeba drążyć samodzielnie. O ile z
    nadrzędny protokołem Q931 nie miałem problemu, to zaciąłem się na H323. Czy
    bez jakiegoś kompilatora asn.1 się nie obędzie? Próbowałem zapisać segment
    User-user z Q931 do pliku i potem przejrzeć go za pomocą edytora:
    http://www.codeproject.com/KB/cs/asn1editor.aspx, ale nie udało mi się
    dostać się do danych. Pewnie problem z innym sposobem kodowania niż w H323
    (DER/XER/PER itp.). Czy ktoś może ma jakieś sugestie?

    Grzegorz