  • 1. Data: 2017-04-10 17:37:07
    Temat: cofanie licznika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    po niemiecku

    http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/tak-
    niemcy-w-kilka-sekund-oszukuj%C4%85-na-przebiegu-u%C
    5%BCywanych-aut-a-90-proc-z-nich-trafia-do-polski/ar
    -BBzEuoa

    Oni tez potrafia :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-04-10 17:44:51
    Temat: Re: cofanie licznika
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

> [...]
    niemcy-w-kilka-sekund-oszukuj%C4%85-na-przebiegu-u%C
    5%BCywanych-aut-a-90-proc-z-nich-trafia-do-polski/ar

    A jakich telefonów do tego używają??

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2017-04-10 20:26:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup
    niemcy-w-kilka-sekund-oszukuj%C4%85-na-przebiegu-u%C
    5%BCywanych-aut-a-90-proc-z-nich-trafia-do-polski/ar
    -BBzEuoa

    >A jakich telefonów do tego używają??

    Pewnie z Androidem.
    Telefon niewazny - wazny interfejs i byleby fon byl "smart" i dalo sie
    program wlasny napisac.

    J.

  • 4. Data: 2017-04-10 22:38:50
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-04-10 o 20:26, J.F. pisze:

    > Pewnie z Androidem.

    Ale z własnego doświadczenia wiem, że coś jest z tym myleniem pmtg z pms :)

  • 5. Data: 2017-04-11 04:35:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *PlaMa* napisał(-a):

    > Ale z własnego doświadczenia wiem, że coś jest z tym myleniem pmtg z
    > pms :)

    Ale trzeba mieć trochę dystansu do siebie i najnormalniej do tego się
    przyznać i ewentualnie samemu z tego się zaśmiać.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2017-04-11 10:54:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-10 o 22:38, PlaMa pisze:

    > Ale z własnego doświadczenia wiem, że coś jest z tym myleniem pmtg z pms :)

    Gdyby ten wątek trafił tu przez pomyłkę, zamiast na grupę samochodową,
    to wątkotwórca przecież zaraz by przeprosił i napisał tam, gdzie miał
    zamiar. Jak widać, to nie była pomyłka. Nie wiadomo dlaczego J.F. o
    przestępstwach w Niemczech postanowił poinformować tutaj.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 7. Data: 2017-04-11 11:04:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup
    W wiadomości *PlaMa* napisał(-a):

    >Ale trzeba mieć trochę dystansu do siebie i najnormalniej do tego się
    >przyznać i ewentualnie samemu z tego się zaśmiać.

    Grupy mi sie pomylily, to fakt.

    Ale o telefonach w linku tez jest mowa :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-04-13 16:13:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup

    > Grupy mi sie pomylily, to fakt.
    >
    > Ale o telefonach w linku tez jest mowa :-)

    A co to za apka na Andka do cofania licznika??