  • 1. Data: 2017-04-10 22:35:18
    Temat: samochód zastępczy a wyliczenia czasu naprawy ubezpieczyciela, warsztatu i mój urlop
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć,

    ubezpieczyciel wyliczył czas naprawy na 3 dni, mechanik na 7 dni, w
    dodatku ja planuje urlop około-świąteczny i będę mógł odebrać samochód w
    10 dniu.

    Jak to wygląda w praktyce? Jak zadzwonię do TUW i powiem, że chcę
    "cesjowany" okres wynajmu powyżej ich 3 dni, bo mechanik nie zrobi mi w
    tym czasie a ja wyjeżdżam sobie 4 dnia na urlop i odbiorę (oddam
    zastępczy) po 10, to to przejdzie? Czy może od razu płacić z własnej
    kasy i szykować się na sąd?

  • 2. Data: 2017-04-12 15:42:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *PlaMa* napisał(-a):

    > Jak zadzwonię do TUW i powiem, że chcę
    > "cesjowany" okres wynajmu powyżej ich 3 dni, bo mechanik nie zrobi mi
    > w tym czasie a ja wyjeżdżam sobie 4 dnia na urlop i odbiorę (oddam
    > zastępczy) po 10, to to przejdzie?

    Zależy z jakiego telefonu będziesz dzwonił

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2017-04-16 19:23:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-04-17 o 22:35, PlaMa pisze:
> [...]
    > tym czasie a ja wyjeżdżam sobie 4 dnia na urlop i odbiorę (oddam
    > zastępczy) po 10, to to przejdzie? Czy może od razu płacić z własnej

    To, że ubezpieczyciel naprawę sobie wyliczył na 3 dni, to ma najmniejsze
    znaczenie. Ale jeśli masz w umowie ograniczenie do 7 dni, to jedynym
    sposobem negocjacji pozostaje przekonać ich, że taniej im wyjdzie, jak
    im sam samochód przywieziesz, niż będą w miejsce urlopu po niego jechać.

  • 4. Data: 2017-04-22 16:20:52
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-04-12 o 15:42, Big Jack pisze:

    > Zależy z jakiego telefonu będziesz dzwonił

    Dziwne pytanie... z czarnego.

  • 5. Data: 2017-04-22 16:22:43
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

> [...]
    > sposobem negocjacji pozostaje przekonać ich, że taniej im wyjdzie, jak
    > im sam samochód przywieziesz, niż będą w miejsce urlopu po niego jechać.

    Dałbym sobie łapę uciąć, ze wycofałem tę wiadomość z pmt.gsm :)

    Ubezpieczyciel (Ergo Hestia), bez większych nacisków, rozszerzył
    refundację na 9 dni. Miło mnie zaskoczyli.

  • 6. Data: 2017-04-22 22:17:21
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *PlaMa* napisał(-a):

    > Dziwne pytanie...

    Nie bardziej niż ten temat na _tej_ Grupie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2017-04-22 23:30:13
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-04-22 o 22:17, Big Jack pisze:

    > Nie bardziej niż ten temat na _tej_ Grupie

    To jest piękne w Internecie... ten legion ludzi, którzy aż się śpieszą
    żeby ci pomóc.

    Piszesz post, wysyłasz go, okazuje się, że poszedł nie tutaj gdzie
    trzeba. Nie mija minuta od wysłania a ty go wycofujesz. Nawet
    samokrytycznie żartujesz sobie, w podobnie źle wysłanym poście innego
    użytkownika... i tu wkraczają nasi bohaterowie... jeden aż usiedzieć nie
    może żeby samouwielbieńczo napisać "Haha, zrobiłeś coś źle, ja wiem co
    ale nie napiszę tego jasno, żebyś się zaczął burzyć i żebym ja cię wtedy
    uziemił wskazaniem co zrobiłeś źle! Haha". Jak nie łykasz baitu i
    piszesz typowi samouwielbieńczo "Haha, ja wiem co zrobiłem źle i nawet
    szybko próbowałem to skorygować i sam się z tego śmiałem, ale nie
    napiszę tego jasno, żebyś się zaczął burzyć i żebym ja cię wtedy uziemił
    wskazaniem co zrobiłeś źle! Haha", to zaraz pojawia się drugi - szeryf
    usenetu, żeby wyjaśniać oczywistość.

    Big Jack, mój bohaterze, mój Captain Obvious... wiem że to nie ta grupa,
    wycofałem posta może z 7 sekund po jego wysłaniu, nie wiem czemu go
    dalej widzicie, skończmy już ten temat.

  • 8. Data: 2017-04-23 13:13:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *PlaMa* napisał(-a):

    > Big Jack, mój bohaterze, mój Captain Obvious... wiem że to nie ta
    > grupa, wycofałem posta może z 7 sekund po jego wysłaniu

    Nie wycofałeś, odpowiedziałem na niego po ponad 40h po pojawieniu się na
    Grupie, a Robert Tomasik po niemal sześciu dobach

    > nie wiem
    > czemu go dalej widzicie, skończmy już ten temat.

    Bo nie wycofałeś, albo Twój serwer na to nie pozwala, o czym nie wiesz.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675