  • 1. Data: 2017-04-10 15:26:19
    Temat: jaka alternatywa dla mi4/redmi4?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Czesc,
    może ktoś będzie miał jakiś pomysł i zaproponuje alternatywę dla mi4
    która będzie miała następujące cechy:

    - minimum 2G RAM, 16GB storage
    - do 5 cali
    - obsługa kart pamięci
    - wifi dualband (2,4/5GHz)
    - aparat conajmniej przyzwoity w tej klasie
    - zbliżony budżet

    Bateria klasycznie wymienna /klapka/ będzie atutem.

    W sumie mi4 mimo ze to juz nieco stary model jawił się tutaj już
    dobrze ale.. brak slotu na microsd jednak mocno namieszał w szykach.

    Rozwazana alternatywa jest Redmi 4 albo 4 Prime /czyli drozej/,
    ale moze ktos podrzuci jakis ciekawy pomysl?

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2017-04-11 11:03:31
    Temat: Re: jaka alternatywa dla mi4/redmi4?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 10.04.2017 o 15:26, elmer radi radisson pisze:
> [...]
    >
    > Rozwazana alternatywa jest Redmi 4 albo 4 Prime /czyli drozej/,
    > ale moze ktos podrzuci jakis ciekawy pomysl?

    z3 compact

    (prócz wymiennej baterii pod klapką, ale za to wodoodporny i b.dobry
    aparat i batera trzyma OK)

  • 3. Data: 2017-04-13 23:47:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 10 kwietnia 2017 15:26:20 UTC+2 użytkownik elmer radi radisson
    napisał:
> [...]
    >
    > Rozwazana alternatywa jest Redmi 4 albo 4 Prime /czyli drozej/,
    > ale moze ktos podrzuci jakis ciekawy pomysl?

    http://www.geekbuying.com/item/Global-Version-XIAOMI
    -Redmi-4X-3GB-32GB-Smartphone---Black-377571.html

    i na bogato

    http://www.geekbuying.com/item/Lenovo-ZUK-Z2-Pro-5-2
    inch-Android-6-0-Snapdragon-820--White-376079.html