  • 1. Data: 2016-12-09 20:19:38
    Temat: logistyka
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jest taka sprawa, potrzeba pomysłu racjonalizatorskiego...

    problem wygląda tak:

    http://zsyp.eu/smieci/teczka.JPG

    nie mieści mi się już to w skoroszycie, do tego ciężko się przekłada
    kartki i wyciąga te z krańców...

    jak sobie z tym poradzić? tylko elity popis/eu mogą tu coś poradzić...

    wiec ładnie proszę.

  • 2. Data: 2016-12-09 20:35:59
    Temat: Re: logistyka
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-12-09 o 20:19, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > kartki i wyciąga te z krańców...
    >
    > jak sobie z tym poradzić? tylko elity popis/eu mogą tu coś poradzić...

    może coś z tego?
    http://www.azbiuro.pl/pl/dokumenty/az_Archiwizacja_z
    awieszana