  • 21. Data: 2011-05-12 11:18:13
    Temat: Re: (crosspost) PRA a BRA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vari" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:iqfvml$e1n$1@news.onet.pl...
    > Miałem chwilowy dostęp i już wiem że coś mogę :)

    A co mozesz ?

    > A że wsadzili ? Teraz w dobrym tonie jest być karanym a ja jestem
    > i sie nie zatarło nawet

    Co innego chwalic sie ze sie bylo karanym a co innego siedziec i to
    jeszcze bez wyroku.

    No chyba ze sobie znajdziesz wiezienie z ciekawa centrala :-)

    J.

  • 22. Data: 2011-05-12 14:15:51
    Od: "vari" <v...@t...pl>

> [...]
    > jeszcze bez wyroku.
    >
    > No chyba ze sobie znajdziesz wiezienie z ciekawa centrala :-)

    Za to, za co naprawdę mogłem siedzieć i to długo to już dawno minęło.
    A co mogę na ISDN z S-12 to zachowam dla siebie.
    Na razie poza jednym PABX, do którego można zadzwonić i za darmo i zostawić
    błędny wpis w bilingu na ISDN S-12 to nie znalazłem dla tegoż zastosowania.
    Ale to wina tamtego PABX...
    No cóż. To samo na ISDN z 5ESS się nie udaje.
    No więc jak będę miał to wybadam co i jak.
    Nawet opublikuję wiec powinni mi tego ISDNa za darmo założyć...
    Ale to nie w tym kraju priwislan'skim.
    vari

  • 23. Data: 2011-05-12 18:10:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Na razie poza jednym PABX, do którego można zadzwonić i za darmo
    > i zostawić błędny wpis w bilingu na ISDN S-12 to nie znalazłem

    Ale to sie nazywa wplywanie na przetwarzanie informacji czy jakos
    tak i prokurator moze juz wniosek o areszt pisac :-)
    Pamietasz tego, ktory umozliwial wysylanie SMS z dowolnym numerem
    nadawcy ?

    > Ale to wina tamtego PABX...

    Hm, wydawalo mi sie ze TP jest odporne na falszowanie MSN, chyba ze
    ambitniej to zrobiles.

    Zobacz raczej czy nie uda ci sie jakiego ISDN-SMS przeslac.

    J.

  • 24. Data: 2011-05-12 18:45:46
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Hm, wydawalo mi sie ze TP jest odporne na falszowanie MSN, chyba ze
    > ambitniej to zrobiles.

    A jak wygląda fałszowanie MSN-a?

    > Zobacz raczej czy nie uda ci sie jakiego ISDN-SMS przeslac.

    To się zwało UUS, z testów które robiłem wychodziło, że nie każdy aparat
    to wspierał no i usługa musiała być włączona na centrali, czy teraz
    każdy ma ją włączoną, to nie wiem.

  • 25. Data: 2011-05-12 21:43:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 May 2011 20:45:46 +0200, nadir wrote:

    >A jak wygląda fałszowanie MSN-a?

    No normalnie - wpisywales taki ktorego nie miales .. a centrala TP
    podstawiala jednak numer glowny.

    >To się zwało UUS, z testów które robiłem wychodziło, że nie każdy aparat
    >to wspierał no i usługa musiała być włączona na centrali, czy teraz
    >każdy ma ją włączoną, to nie wiem.

    Tak czy inaczej rozne formy komunikacji miedzyabonenckiej moze vari
    przetestowac.
    Dzwonek na jeden msn - bit 0, na drugi - bit 1, ciekawe jaka predkosc
    mozna by praktycznie uzyskac :-)

    J.

  • 26. Data: 2011-05-12 22:05:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No normalnie - wpisywales taki ktorego nie miales .. a centrala TP
    > podstawiala jednak numer glowny.

    Moze vari rozkminil S-12 i nie podstawia mu ona glownego MSN :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 27. Data: 2011-05-13 17:55:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    > No normalnie - wpisywales taki ktorego nie miales .. a centrala TP
    > podstawiala jednak numer glowny.

    U mnie, na 5ESS taki numer nie przechodził, wpisanie każdego innego
    MSN-a niż te przypisane przez centralę dawało zajętość w obie strony.

  • 28. Data: 2011-05-14 14:13:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 May 2011 19:55:43 +0200, nadir wrote:

    >U mnie, na 5ESS taki numer nie przechodził, wpisanie każdego innego
    >MSN-a niż te przypisane przez centralę dawało zajętość w obie strony.

    Hm, przy odbiorze to w miare zrozumiale - przychodzi rozmowa, zaden
    terminal sie nie zglasza jako chetny do dzwonienia, wiec do wyboru:
    -"nie ma takiego numeru"
    -"abonent ma wylaczony telefon",
    -zajete - tu sygnalizujace inny blad.

    Ale przy wychodzacych .. no, moze to i prawidlowe oprogramowanie
    centrali.

    J.