  • 1. Data: 2012-02-05 13:16:49
    Temat: cyfrowy polsat / wypowiedzenie umowy / koszty.
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    witam,

    w 2009.06 zawarlem z polsatem promocyjna umowe na pakiet familijny
    (antene i dekoder mini kupilem sobie na wlasnosc). okres podstawowy
    zakonczyl sie w 2011.11 i obecnie trwa roczny okres dodatkowy.
    teraz (2012.02) mam zamiar zrezygnowac z tego dostawcy i wypowiedziec umowe.

    na oryginale umowy z 2009 roku mam 3 m-ce wypowiedzenia i ulge przyznana
    na okres podstawowy w wysokosci 200pln, ale swieze archiwa gugla mowia
    o mozliwosci zakonczenia umowy z koncem biezacego okresu rozliczeniowego
    plus zaplaceniem kary w wysokosci (39,90-37,90) * ilosc pozostalych miesiecy
    okresu dodatkowego (18pln). niestety nie moge sie doszukac nowszych
    papierow, ktore polsat mi nadsyslal w zwiazku ze zmianami oferty/regulaminow
    i nie jest pewny czy faktycznie czeka mnie 3 m-ce wypowiedzenia, czy wariant
    natychmiastowy z koncem okresu rozliczeniowego. ktos zyczliwy podpowie?

  • 2. Data: 2012-02-05 13:35:29
    Temat: Re: cyfrowy polsat / wypowiedzenie umowy / koszty.
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 05.02.2012 14:16, Paweł pisze:
> [...]
    > natychmiastowy z koncem okresu rozliczeniowego. ktos zyczliwy podpowie?

    obawiam się że obowiązuje Cie to co masz w regulaminie. Teraz jest tak
    że musisz zapłacić karę proporcjonalną. jak wtedy było- niewiem, ale
    obawiam się ze to prawo nie działa wstecz.
    Natomiast jak coś zmienili - to masz prawo wypowiedzieć umowę od chwili
    zaistnienia zmiany. tu okres 3 miesięczny nie ma zastosowania bo to nie
    jest z Twojej winy. najlepiej będzie jak ich zapytasz.
    Czy jeseteś pewien że warto rezygnować teraz? Zostało Ci raptem pół roku
    ToMasz

  • 3. Data: 2012-02-05 14:52:16
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ktos zyczliwy podpowie?

    Spróbuj wykorzystac to, ze 31 maja koncza nadawanie polsatu
    futbol :-). Napisz rezygnacje w zwiazku ze zmiana oferty
    programowej.

  • 4. Data: 2012-02-05 15:01:14
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Paweł" napisał w wiadomości grup

    >. ktos zyczliwy podpowie?

    A dzwoniłeś na infolinie Polsatu?

  • 5. Data: 2012-02-05 17:46:35
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Kris wrote:

    > A dzwoniłeś na infolinie Polsatu?

    narazie zapytalem przez formularz kontaktowy z panelu klienta
    i czekam na odpowiedz...

  • 6. Data: 2012-02-06 17:07:08
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Robert_J wrote:

    > Spróbuj wykorzystac to, ze 31 maja koncza nadawanie polsatu
    > futbol :-). Napisz rezygnacje w zwiazku ze zmiana oferty
    > programowej.

    w pakiecie familijnym nie ma tego kanalu, wiec oferta sie nie zmienia.

  • 7. Data: 2012-02-12 20:15:36
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > narazie zapytalem przez formularz kontaktowy z panelu klienta
    > i czekam na odpowiedz...

    To ci jutro odpiszą.

    --
    Jingiel