  • 1. Data: 2010-03-17 19:25:51
    Temat: czas dojazdu Wrocław-Zakopane
    Od: R <b...@p...pl>

    Witam,

    W przyszłym tygodniu (środa) będę jechał na konferencję do Zakopanego.
    Na miejscu muszę być o 13:00. Jaki zakładać rozsądny czas wyjazdu z
    Wrocławia? Założenia: laguna kombi 1.6 i prędkości ustawowe ewentualnie
    +10% :)

    Gdzie spodziewać się aktualnie niespodzianek. A4 rozumiem do Katowic
    spokój, a dalej?
    W Zakopanem interesuje mnie hotel Kasprowy - brać pod uwagę drogę od
    Chochołowa, czy przy obecnej pogodzie to raczej strata czasu i nerwów?

    R.

  • 2. Data: 2010-03-17 20:08:00
    Temat: Re: czas dojazdu Wrocław-Zakopane
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "R" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W Zakopanem interesuje mnie hotel Kasprowy - brać pod uwagę drogę od
    > Chochołowa, czy przy obecnej pogodzie to raczej strata czasu i nerwów?

    W normalnych warunkach 4,5 - 5 h, dołóż godzinę na niespodzianki w rodzaju
    zakorkowanej zakopianki i powinienes zdążyć. Mnie udało sie tę trasę zrobić
    kiedyś w 4:15, ale było luźno, a autostrada była bardzo "niemiecka" ;-) Nie
    sądzę, żeby droga od Chochołowa była dobrym pomysłem, zakopianka korkuje sie
    głównie w okolicach weekendu.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-03-17 20:29:27
    Od: MaćkuPićku <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-17 19:25, R pisze:
> [...]
    > W Zakopanem interesuje mnie hotel Kasprowy - brać pod uwagę drogę od
    > Chochołowa, czy przy obecnej pogodzie to raczej strata czasu i nerwów?

    Kraków - Zakopane jakieś 2h. do krakowa Ty będziesz lepiej wiedział ile. Ja
    nie jeżdżę za często.
    jest zwężenie na zakopiance między KRK a Myślenicami w libertowie i w
    głogoczowie przy wiadukcie. Ale o tej porze co będziesz jechał ruch jest w
    drugą stronę głównie więc raczej bez stania.

    --
    Maciek "Sołtys"
    Kraków

  • 4. Data: 2010-03-17 22:04:18
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    R pisze:

> [...]
    > Na miejscu muszę być o 13:00. Jaki zakładać rozsądny czas wyjazdu z
    > Wrocławia? Założenia: laguna kombi 1.6 i prędkości ustawowe ewentualnie

    O 13:00 to już jest obiad, więc warto przyjechać najpóźniej o 12:30,
    żeby zdążyć odstać w kolejce do recepcji i rozlokować się w hotelu. :)
    Myślę, że najpóźniejsza godzina wyjazdu z centrum Wrocławia to 8 rano.

    T.

  • 5. Data: 2010-03-17 23:32:51
    Temat: [ot] Re: czas dojazdu Wrocław-Zakopane
    Od: R <b...@p...pl>

    W dniu 2010-03-17 22:04, Tomasz Finke pisze:

> [...]
    > żeby zdążyć odstać w kolejce do recepcji i rozlokować się w hotelu. :)
    > Myślę, że najpóźniejsza godzina wyjazdu z centrum Wrocławia to 8 rano.

    A Kolega też się wybiera, że tak rozkład godzinowy zna? :)

    R.

  • 6. Data: 2010-03-18 07:15:25
    Temat: Re: [ot] Re: czas dojazdu Wrocław-Zakopane
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Mar 2010 23:32:51 +0100, R wrote:

    >A Kolega też się wybiera, że tak rozkład godzinowy zna? :)

    A co to za okazja, moze tez pojade :-)

    Zalezy gdzie we wrocku mieszkasz. Wyjedziesz o 8, bedziesz sie pol
    godziny przebijal na Bielany, o 10 ustawisz sie w kolejce do bramki,
    potem druga kolejka .. no i moze czasu zabraknac.

    Wyjedziesz o 7:30, to sie bedziesz przebijal godzine :-)

    A jak wyjedziesz przed 7, to bedziesz mogl spokojnie zatankowac w
    trasie :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-03-18 09:11:03
    Od: "R." <z...@...pl>

> [...]
    >
    > Wyjedziesz o 7:30, to sie bedziesz przebijal godzine :-)
    >
    > A jak wyjedziesz przed 7, to bedziesz mogl spokojnie zatankowac w

    Cóż, ja startuję ze Szczepina, ale mam jeszcze delikwenta na
    Grunwaldzkim i Krakowskiej do zabrania - będę musiał zrobić jakiś punkt
    zborny w trasie. A może by tak przez Wrocław - Wschód o tej porze się
    przebijać?

    R.

  • 8. Data: 2010-03-18 09:16:17
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > W Zakopanem interesuje mnie hotel Kasprowy - brać pod uwagę drogę od
    > Chochołowa, czy przy obecnej pogodzie to raczej strata czasu i nerwów?

    na Twoim miejscu rozważyłbym wariant zjechania z A4 w okolicach Chrzanowa,
    pojechanie na Zator, Wadowice i z Wadowic na Suchą i Jordanów (trasa ta nie
    jest szybka ale jedzie się w miarę równo - za Wadowicami są dwa zwężenia z
    mijanką, ale nie stoi się na nich długo bo do ok. 5 min) mnie ten wariant
    trasy od Chrzanowa do Zakopanego zajmuje ok 2h w sobotnie przedpołudnie,
    a dziś rano w okolicach godziny 8-mej korek na obwodnicy Krakowa był na
    kilka kilometrów - od zjazdu na Skawinę, aż do zjazdu na zakopiankę,
    związane to jest z remontem zakopianki w okolicach Libertowa, więc mocno
    polecam objechanie tego odcinka,
    brat

  • 9. Data: 2010-03-18 09:40:55
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    R. pisze:

> [...]
    > Grunwaldzkim i Krakowskiej do zabrania - będę musiał zrobić jakiś punkt
    > zborny w trasie. A może by tak przez Wrocław - Wschód o tej porze się

    Odradzam, droga wojewódzka 395 na odcinku pomiędzy Żernikami a A4
    po zimie uległa częściowemu rozpadowi, dziury i ubytki pobocza sięgają
    połowy pasa.

    T.

  • 10. Data: 2010-03-18 16:13:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hnsngk$1ii$1@inews.gazeta.pl...
    > na Twoim miejscu rozważyłbym wariant zjechania z A4 w okolicach
    > Chrzanowa, pojechanie na Zator, Wadowice i z Wadowic na Suchą i
    > Jordanów (trasa ta nie jest szybka ale jedzie się w miarę równo

    Osobiscie pojechalem nia dwa razy - pierwszy i ostatni jednoczesnie
    :-)

    No dobra, to bylo pare lat temu, moze sie cos ulepszylo, bo wtedy
    jechalo sie rowno 60 od zatoru do zatoru :-)

    Trasa dobra na dni spedow narodowych, bo wtedy i na zakopiance
    zator.

    J.