  • 1. Data: 2015-05-28 22:17:12
    Temat: czujesz się Europejczykiem?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Nie boisz się wyzwań? Masz żyłkę zdobywcy? Weź udział w wielkim
    czelendżu. Sprawdź czy mieszkasz w cywilizowanym kraju.

    Jest godzina 15:06, z klientem umówiłeś się na 17oo.

    zadanie: kupić wtyk i gniazdo 230V 32A 2P+Z

    http://piterpro.private.pl/img/gniazdo_32A.jpg

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2015-05-28 23:05:12
    Temat: Re: czujesz się Europejczykiem?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-05-28 22:17, PiteR wrote:
> [...]
    >

    > Jest godzina 15:06, z klientem umówiłeś się na 17oo.
    >
    > zadanie: kupić wtyk i gniazdo 230V 32A 2P+Z

    Castorama? Kupowałem pół roku temu tak więc zgaduję, że i teraz może być
    dostępne.

    Co wygrałem?

    Piotrek

  • 3. Data: 2015-05-28 23:37:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Piotrek pisze tak:

    > Castorama? Kupowałem pół roku temu tak więc zgaduję, że i teraz
    > może być dostępne.

    Tak w Castoramie są (bo widziałem) albo przynajmniej były. Castorama
    uchodzi za drogą ale zaopatrzoną.

    Z tym że do najbliższej Castoramy mam 156km.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2015-05-28 23:55:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Thursday, May 28, 2015, 11:37:46 PM, you wrote:

    > Tak w Castoramie są (bo widziałem) albo przynajmniej były. Castorama
    > uchodzi za drogą ale zaopatrzoną.

    > Z tym że do najbliższej Castoramy mam 156km.

    Gdzie Ty mieszkasz, że masz tak daleko?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2015-05-29 00:02:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Thursday, May 28, 2015, 11:37:46 PM, you wrote:

    > Tak w Castoramie są (bo widziałem) albo przynajmniej były. Castorama
    > uchodzi za drogą ale zaopatrzoną.

    > Z tym że do najbliższej Castoramy mam 156km.

    Ale w Olsztynie masz OBI i Praktikera.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2015-05-29 10:49:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello PiteR,

    >Ale w Olsztynie masz OBI i Praktikera.

    I jeszcze sa rozne sklepy i hurtownie elektryczne, gdzie bym sie
    takiego gniazda spodziewal.
    TIM do Olsztyna nie siegnal, ale na pewno kupic sie da.

    J.

  • 7. Data: 2015-06-14 18:27:56
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 28 May 2015 22:17:12 +0200 PiteR <e...@f...pl> napisał:

    >Jest godzina 15:06, z klientem umówiłeś się na 17oo.
    >zadanie: kupić wtyk i gniazdo 230V 32A 2P+Z
    >
    >http://piterpro.private.pl/img/gniazdo_32A.jpg

    Link się nie otwiera, ale jeżeli chodzi Ci o wtyk i gniazdo
    jednofazowe "przemysłowe" to w Warszawie np. sklep/hurtownia Grodno na
    Wilczej. W sklepach budowlanych (Castorama/LM/Praktiker itp.) raczej
    też do dostania.