  • 1. Data: 2010-04-02 13:59:03
    Temat: czujnik ruchu (tasmy led 12V)
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    witam Forumowiczow,
    W przedpokoju mam wilekie lustro do ktorego przymocowalem tasmy z diodami.
    Teraz szukam czujnikow ktore beda zalaczaly zasilanie automatycznie na 1-2
    minuty. Tasmy zasilane sa 12V (transformator podlaczony pod 220V. Nie wiem czy
    sa czujniki ruchu zasilane na 12V czy musze szukac czego co bedzie dzialalo na
    220 i odcinalo transformator. Prosze, czy mozecie mi podpowiedziec gdzie cos
    takiego dostac?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2010-04-02 14:56:37
    Temat: Re: czujnik ruchu (tasmy led 12V)
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > 220 i odcinalo transformator. Prosze, czy mozecie mi podpowiedziec gdzie cos

    Kupić halogen z czujką ruchu, zamiast halogena podłączyć zasilacz do diod.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2010-04-02 17:23:34
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    Piotr wrote:
> [...]
    > czy musze szukac czego co bedzie dzialalo na 220 i odcinalo
    > transformator. Prosze, czy mozecie mi podpowiedziec gdzie cos takiego

    90% czujek ruchu działa na 12V. szukaj czujek firm dsc, visonic, satel

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2010-04-02 19:33:22
    Od: "aro333" <a...@g...pl>

    Hmmm wiesz co, ostatnio w Biedronce były takie na baterie zestawiki za
    grosze: 4 diody jasne biale led plus czujnik ruchu. Powiem tak , mam to
    wsadzone w skrzynce pocztowej i spisuje sie swietnie. Wydaje mi sie ze przy
    odrobinie przeróbki , zestaw gotowy od ręki za grosze. Sama czujka dziala
    dość dobrze.

  • 5. Data: 2010-04-02 21:19:41
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    >        Kupić halogen z czujką ruchu, zamiast halogena podłączyć zasilacz do
    diod.

    > --
    > Filip.

    witam,
    dziekuje za Wasze podpowiedzi. Zdecydowalem sie na czujke z zestawu
    halogenowego (niecale 25PLN z dostawa) a i podlaczenie calosci nie bedzie
    trudne dla amatora :)

    Pozdrawiam,
    Piotr