  • 1. Data: 2014-07-16 12:13:16
    Temat: czy PCIe 1.0 zasili 750Ti?
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Czy ktoś uruchamiał kartę GTX750Ti PCIe 3.0 bez dodatkowego zasilania na
    płycie z gniazdem PCIe 1.0? Czy wystarczy jej te 75W dostarczane przez
    pierwszą wersję PCI Express?

  • 2. Data: 2014-07-16 12:23:19
    Temat: Re: czy PCIe 1.0 zasili 750Ti?
    Od: sp33dy <s...@g...com>

    W dniu 2014-07-16 12:13, zhbick pisze:
    > Czy ktoś uruchamiał kartę GTX750Ti PCIe 3.0 bez dodatkowego zasilania na
    > płycie z gniazdem PCIe 1.0? Czy wystarczy jej te 75W dostarczane przez
    > pierwszą wersję PCI Express?

    Teoretycznie max pobór prądu przez tę kartę to 60W, ale bez powodu
    raczej by nie dali dodatkowego zasilania. A czemu nie możesz podłączyć
    dodatkowego?

    --
    sp33dy

  • 3. Data: 2014-07-16 13:28:34
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "sp33dy" napisał w wiadomości grup

    > Teoretycznie max pobór prądu przez tę kartę to 60W, ale bez powodu raczej
    > by nie dali dodatkowego zasilania. A czemu nie możesz podłączyć
    > dodatkowego?

    Dlatego, że większość tych kart nie posiada gniazda 6pin. Planuję zakup i
    wolę zawczasu spytać, niż się później bujać z wymianą. Wolę wersję z 2x DVI
    i pełnowymiarowym HDMI niż jakieś DisplayPorty i mini HDMI w połączeniu z
    6pin zasilaniem.

  • 4. Data: 2014-07-16 13:44:41
    Od: sp33dy <s...@g...com>

    W dniu 2014-07-16 13:28, zhbick pisze:
> [...]
    > i wolę zawczasu spytać, niż się później bujać z wymianą. Wolę wersję z
    > 2x DVI i pełnowymiarowym HDMI niż jakieś DisplayPorty i mini HDMI w

    Skoro jest to karta PCI-E 3.0, to może faktycznie będzie za mało.
    Pytanie, czy na PCI-E 1.0 w ogóle będzie działać. Miałem kartę PCI-E
    2.0, to na 1.0 nie chciała działać.

    --
    sp33dy

  • 5. Data: 2014-07-16 14:58:27
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "sp33dy" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    Jak to PCIe 1.0 to pewnie jakiś stary CPU. Więc możesz wziąć zwykłego 750.
    One już wszystkie są zasilane z gniazda, żaden nie ma 6pin. 750 jest 10-15%
    wolniejszy od 750 Ti, ale i tak to ten stary procesor będzie wąskim gardłem.

    > Skoro jest to karta PCI-E 3.0, to może faktycznie będzie za mało. Pytanie,
    > czy na PCI-E 1.0 w ogóle będzie działać. Miałem kartę PCI-E 2.0, to na 1.0
    > nie chciała działać.

    2.0 był w obie strony kompatybilne z 1.0, więc jeśli nie chciało to działać
    to z innej przyczyny niz niezgodność wersji PCIe.

  • 6. Data: 2014-07-16 15:55:04
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    E8400 @ 4,2

  • 7. Data: 2014-07-16 16:02:36
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    właśnie patrzę, że zwykły 750 jest co prawda ~15% tańszy od 750Ti ale ma
    tylko 1GB pamięci, a to trochę mało...

  • 8. Data: 2014-07-16 16:52:13
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "zhbick" <k...@s...de> napisał w wiadomości
    > właśnie patrzę, że zwykły 750 jest co prawda ~15% tańszy od 750Ti ale ma
    > tylko 1GB pamięci, a to trochę mało...

    Są wersje 2 GB np:
    http://proline.pl/?p=GV-N750OC-2GI

  • 9. Data: 2014-07-16 22:03:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.07.2014 12:13, zhbick pisze:
    > Czy ktoś uruchamiał kartę GTX750Ti PCIe 3.0 bez dodatkowego zasilania na
    > płycie z gniazdem PCIe 1.0? Czy wystarczy jej te 75W dostarczane przez
    > pierwszą wersję PCI Express?
    nie wiem jak ta akurat karta, ale kilka razy podpinałem karty i
    zapomniałem wetknąć dodatkowej zasilającej wtyczki. komputery działały
    do momentu uruchomienia grafiki 3d czyli zwiększonego poboru mocy

    ToMasz