  • 1. Data: 2023-10-27 16:05:27
    Temat: czy i jak reperowac te wtyczke do lamki ledowej?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    do lamki ledowej zasilacz i wtyczki: https://imgsh.net/a/j4mlWQC.png
    i widze, ze zbliza sie katastrofa: https://imgsh.net/a/e1z2TWT.png
    czy to reperuje sie? jak? bo wszystko zdaje sie "lite"...
    (jesli nie, to jest mozliwe do kupienia?)

  • 2. Data: 2023-10-27 16:10:37
    Temat: Re: czy i jak reperowac te wtyczke do lamki ledowej?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Oct 2023 16:05:27 +0200, 1634Racine wrote:
    > do lamki ledowej zasilacz i wtyczki: https://imgsh.net/a/j4mlWQC.png
    > i widze, ze zbliza sie katastrofa: https://imgsh.net/a/e1z2TWT.png
    > czy to reperuje sie? jak? bo wszystko zdaje sie "lite"...

    gorący klej z pistoletu proponuje.

    A jak sie urwie - oskrobac plastik, przylutowac kabelek
    ... i znów klej z pistoletu :-)

    > (jesli nie, to jest mozliwe do kupienia?)

    Wygląda dosc zwyczajnie - moze i typowy rozmiar.

    J.

  • 3. Data: 2023-10-27 16:32:09
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 27.10.2023 o 16:10, J.F pisze:

    > gorący klej z pistoletu proponuje.
    >
    > A jak sie urwie - oskrobac plastik, przylutowac kabelek
    > ... i znów klej z pistoletu :-)

    Ja oskrobałem plastik, nałożyłem: sprężynkę od długopisu, rurkę
    termokurczliwą, i na to kawałek rurki igelitowej.
    No i klej z pistoletu:)

    Działa :)

    --
    Wiesiaczek - dziś z Marsa Alam - Egipt
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 4. Data: 2023-10-27 17:21:07
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    J.F w news:7ylaafyozfwb$.h55yfr433boh$.dlg@40tude.net
    > gorący klej z pistoletu proponuje.
    > A jak sie urwie - oskrobac plastik, przylutowac kabelek
    > ... i znów klej z pistoletu :-)
    > Wygląda dosc zwyczajnie - moze i typowy rozmiar.
    > J.

    ok, skonczy sie proba kupienia, nie mam pisto z klejem, tudziez lutownicy :)
    albo ktos z fixly w 3 minuty, jak mu dowioze, bo sklepowo nie da sie...

  • 5. Data: 2023-10-27 17:44:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Oct 2023 17:21:07 +0200, 1634Racine wrote:
    > J.F w news:7ylaafyozfwb$.h55yfr433boh$.dlg@40tude.net
    >
    > ok, skonczy sie proba kupienia, nie mam pisto z klejem,

    To se kup :-)
    Mozna sprobować poxyliny, pałeczki kofixowej (narciarski temat),
    nakapać płonącego polietylenu z jakiejs zakrętki,
    czy jakiejs innej zalewy gumowej - ale silikon racze odradzam,
    chyba ze taki bez octu.

    Ale co chcesz kupić - ładowarkę, czy wtyczkę?
    Wtyczka raczej wymaga lutownicy ... bo są tez takie, ze śrubkami ...

  • 6. Data: 2023-10-27 18:21:24
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 27.10.2023 16:05, 1634Racine wrote:
> [...]
    > czy to reperuje sie? jak? bo wszystko zdaje sie "lite"...
    > (jesli nie, to jest mozliwe do kupienia?)

    https://www.montersi.pl/sm-s55-wtyk-dc-2-15-5

    Kabelki pasuje oblutować, możesz to zrobić nawet zapalniczką, tylko cynę
    sobie kup:
    https://www.montersi.pl/cyna-w-fiolce
    i uważaj na polaryzację: biały pasek to na 90% plus, ale lepiej sprawdzić.

    --
    Mirek.

  • 7. Data: 2023-10-27 18:49:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uhgfp5$iha$1$ladida@news.chmurka.net>
    user 1634Racine pisze tak:

> [...]
    > czy to reperuje sie? jak? bo wszystko zdaje sie "lite"...
    > (jesli nie, to jest mozliwe do kupienia?)

    sposób dla nieelektroników
    rozcina się nożem wzdłuż i przesadza taśmę izolacyjną.
    robi się babę

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 8. Data: 2023-10-27 18:55:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.10.2023 o 17:21, 1634Racine pisze:
    > nie mam pisto z klejem, tudziez lutownicy

    Jak?! Lutownicy nie masz? ;)

    Robert

  • 9. Data: 2023-10-27 19:00:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.10.2023 o 18:21, Mirek pisze:
    > biały pasek to na 90% plus, ale lepiej sprawdzić.

    Jak sprawdzić bez miernika, którego on nie ma? :)

    A tak przy okazji... jak sprawdzić bez ryzyka który fazowy?
    Mając tylko to co w domu humanisty. Czyli np. sól, nożyczki, ziemniak...

    Robert

  • 10. Data: 2023-10-27 19:01:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.10.2023 o 18:49, PiteR pisze:
    > in <news:uhgfp5$iha$1$ladida@news.chmurka.net>

    > sposób dla nieelektroników
    > rozcina się nożem wzdłuż i przesadza taśmę izolacyjną.
    > robi się babę

    Jedni babę, drudzy bambułę. :)

    Robert