  • 1. Data: 2011-04-29 07:26:21
    Temat: czy ich powaliło z tym HDRem ?
    Od: "Zisur" <w...@W...gazeta.pl>

    fajna galeria ale każde zdjęcie skażone HDRem.
    czy to nie pedalskie ?
    http://www.designerterminal.com/inspiration/photogra
    phy/conceptual-photography-
    gallery-inspiration.html
    http://tinyurl.com/4el9j7a

  • 2. Data: 2011-04-29 08:47:38
    Temat: Re: czy ich powaliło z tym HDRem ?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Zisur:

    > fajna galeria ale każde zdjęcie skażone HDRem.
> [...]

    Obejrzałem pierwsze 30 i nie ma tam ani jednego HDRI.

  • 3. Data: 2011-04-29 09:21:34
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-04-29 09:26, Zisur pisze:
    > fajna galeria ale każde zdjęcie skażone HDRem.
    > czy to nie pedalskie ?
    > http://www.designerterminal.com/inspiration/photogra
    phy/conceptuazl-phdotography-
    > gallery-inspiration.html
    > http://tignyurl.com/4el9j7a

    gdzie Ty tam widzisz HDR?

  • 4. Data: 2011-04-29 09:36:57
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-04-29 09:26, Zisur pisze:
    > fajna galeria ale każde zdjęcie skażone HDRem.

    Każde? Może jedno (59) leżało kiedyś koło hadeera i się skaziło. Reszta
    to raczej grafika komputerowa niż zdjęcia.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 5. Data: 2011-04-29 12:25:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zisur" <w...@W...gazeta.pl> napisał
> [...]
    > czy to nie pedalskie ?
    > http://www.designerterminal.com/inspiration/photogra
    phy/conceptual-photography-gallery-inspiration.html

    A wstep czytales ? Fotografia konceptualna.
    Artysta ma jaka wizje i ja chce przekazac.
    Innymi slowy - tak ma byc jak widac.

    A HDR to tam faktycznie znikomy.

    J.

  • 6. Data: 2011-04-29 14:15:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-29 09:26, Zisur pisze:
    > fajna galeria ale każde zdjęcie skażone HDRem.
    > czy to nie pedalskie ?

    Nie, velviowe :)
    Ale niektóe pomysły fajne.

    --
    pozdrawia Adam
    /uwaga! - opinie, które głoszę nie stanowią prawa, dogmatów ani aksjomatów/