  • 1. Data: 2004-05-28 08:16:09
    Temat: czy ktos wie co sie dzieje z news.tpi.pl?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    tak zostanie, czy tez ktos sie pomylil i zaraz naprawi?
    jak dla mnie bomba!

    zyga
    --
    United Eunuchs

  • 2. Data: 2004-05-28 08:29:42
    Temat: Re: czy ktos wie co sie dzieje z news.tpi.pl?
    Od: "Txx" <T...@w...spamerska.poczta.onet.pl>

    > tak zostanie, czy tez ktos sie pomylil i zaraz naprawi?
    > jak dla mnie bomba!
    > zyga

    Pewnie pani Kazimiera, sprzata podloge w serwerowni i niechcacy zawadzila o
    dlawik.
    Jak zabierze scierke z pulpitu to sie wszystko naprawi..... 2 miesiace temu
    juz tak bylo ... na kilkanascie godzin ;)

    Txx

  • 3. Data: 2004-05-28 10:28:20
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
    > tak zostanie, czy tez ktos sie pomylil i zaraz naprawi?
    > jak dla mnie bomba!
    >
    > zyga

    znowu :)

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 4. Data: 2004-05-28 11:20:52
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Fri, 28 May 2004 10:16:09 +0200, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > tak zostanie, czy tez ktos sie pomylil i zaraz naprawi?
    > jak dla mnie bomba!

    Szkoda, że nie napisałeś bliżej na czym ta nieprawidłowość(?) miałaby
    polegać.

    --
    Tom

  • 5. Data: 2004-05-28 11:54:03
    Od: "Wesoly" <wesoly@klu..pl>

    moze tym razem zdaze to zaobserwowac

    --
    pozdrawiam DW

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 6. Data: 2004-05-28 14:09:59
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    tm <m...@p...fm> wrote:

    > Szkoda, że nie napisałeś bliżej na czym ta nieprawidłowość(?) miałaby
    > polegać.

    Na szybkości działania.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 7. Data: 2004-05-28 21:25:14
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Fri, 28 May 2004 14:09:59 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki
    <o...@...ns.pl> wrote:

    >Na szybkości działania.

    Przy czym w przypadku news.tpi.pl nieprawidłowe jest jego normalne
    (szybkie) działanie. Prawidłowością jest nienormalność.

    ps. jest szansa że jeśli chłopcy nie rabotają w weekendy to dopiero w
    poniedziałek naprawią to co sprzątaczka zepsuła :>

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 8. Data: 2004-05-29 11:18:23
    Od: "Kocureq" <a...@...stopce.pl>

    W artykule news:ffbfb0h1a8bp3vhn2abrm092etfvr2rutf@4ax.com,
    niejaki(a): richie z adresu <u...@p...wp.pl> napisał(a):

    > ps. jest szansa że jeśli chłopcy nie rabotają w weekendy to dopiero w
    > poniedziałek naprawią to co sprzątaczka zepsuła :>

    Rabotają, dzisiaj mi telefon naprawili :)

    --
    ____________________Kocureq____________________
    ==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====

  • 9. Data: 2004-05-29 21:49:00
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...tpi.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    > tak zostanie, czy tez ktos sie pomylil i zaraz naprawi?
    > jak dla mnie bomba!

    Nie pomyłka, nie sprzątaczka, nie mokra szmata itd...
    W przyrodzie ponoć się nic nie dzieje przypadkowo ;-)

    A tak na serio to:

    Testy testy testy...
    Walczymy z dużym loadem systemów news.tpi.pl
    Efekt skali: bardzo duży feed wchodzący (>700 GB/dobę),
    duży spool artykułów, bardzo dużo użytkowników.

    pozdrawiam
    m.

  • 10. Data: 2004-05-30 00:06:42
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Sat, 29 May 2004 21:49:00 +0000 (UTC), Marek Iwanejko wrote:

    > Testy testy testy...
    > Walczymy z dużym loadem systemów news.tpi.pl
    > Efekt skali: bardzo duży feed wchodzący (>700 GB/dobę),
    > duży spool artykułów, bardzo dużo użytkowników.

    Wpuszczacie podobno tylko "swoich" (=użytkowników sieci TP) na te
    serwery, więc niezapewnienie im usługi na odpowiednim poziomie to byłby
    wstyd ;).
    Mam dlatego nadzieję, że nie chcecie powracać do stanu początkowego.

    --
    Tom