  • 11. Data: 2004-05-30 08:39:04
    Temat: Re: czy ktos wie co sie dzieje z news.tpi.pl?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marek Iwanejko" <m...@h...tpi.pl> writes:

    > Efekt skali: bardzo duży feed wchodzący (>700 GB/dobę),

    Ze tez wam sie chce te binarne smieci przewalac...
    8-)

    MJ

  • 12. Data: 2004-05-30 08:55:39
    Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>

    On Sun, 30 May 2004 10:39:04 +0200, *Michal Jankowski* wrote:

    > Ze tez wam sie chce te binarne smieci przewalac...
    > 8-)

    Niektóre z tych "binarnych śmieci" to całkiem przyjemne dane... ;-P

    --
    Dariusz Laskowski Znaczna część sukcesu, jaki odniósł Linux może być
    darlas at post.pl przypisana moim dwóm największym wadom. Po pierwsze

  • 13. Data: 2004-05-30 09:16:32
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sat, 29 May 2004 13:18:23 +0200, "Kocureq" <a...@...stopce.pl>
    wrote:

    >Rabotają, dzisiaj mi telefon naprawili :)

    ale to firma podwykonawcza....

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 14. Data: 2004-05-30 09:17:32
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Ze tez wam sie chce te binarne smieci przewalac...
    >8-)

    niektórzy lubią no coooo

  • 15. Data: 2004-05-30 11:10:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Ze tez wam sie chce te binarne smieci przewalac...

    'Im' się może niekoniecznie chce. Ale Ty chyba nie znasz możliwości
    twórczych użytkowników w zakresie 'utyskiwania' na brak tego, czy owego.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2004-05-30 11:56:35
    Od: "Kocureq" <a...@...stopce.pl>

    W artykule news:1j9jb0liveogtbb95bodkp0m4543f1fsuv@4ax.com,
    niejaki(a): futszaK z adresu <f...@p...pl> napisał(a):

    > ale to firma podwykonawcza....

    Ano. Ale ciekawe, czy tpi.pl tez nie jest firma podwykonawcza :)

    Anyway ktos jednak musial im kopnac to zlecenie awarii, chyba ze sprytny CRM
    sam wyplul zlecenie mailem.

    --
    ____________________Kocureq____________________
    ==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====

  • 17. Data: 2004-05-30 20:04:42
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > 'Im' się może niekoniecznie chce. Ale Ty chyba nie znasz możliwości
    > twórczych użytkowników w zakresie 'utyskiwania' na brak tego, czy owego.

    I przez to przez tyyyle miesięcy większość niewinnych ludzi się męczyła
    na tpi. A nie można by zrobić entuzjastom osobnego serwera
    binarki.news.tpi.pl ?
    --
    Olek