  • 1. Data: 2009-12-01 14:01:00
    Temat: czy mozna wymieniac dyski w firmowych obudowach?
    Od: gonzo <g...@m...org.invalid>

    W sklepach można kupić dyski w obudowach firmowanych przez producentów
    dysków np. Seagate FreeAgent Desk, Samsung Story Station, Hitachi
    SimpleDrive itp., które to zawierają dyski tychże producentów.

    Mam dwa pytania:
    1) Czy obudowy te są w większości rozbieralne?
    2) Jeśli są, to czy można "upgradować" z czasem dysk na większy ale
    niekoniecznie tego samego producenta, np. wsadzić dysk Hitachi do
    obudowy Samsunga Story Station?

    Gonzo

  • 2. Data: 2009-12-01 19:40:10
    Od: aolo <a...@p...fm>

> [...]
    > 2) Jeśli są, to czy można "upgradować" z czasem dysk na większy ale
    > niekoniecznie tego samego producenta, np. wsadzić dysk Hitachi do

    Witam,
    mam Seagate-a Freecostam. Obudowa da się otworzyć,a potem nawet
    zatrzasnąć. Trzeba użyć nieco brutalnej siły ale nie jest to na
    szczęście rozwiązanie jednorazowe. W środku jest dysk 2,5" sata i
    kontroler SATA>USB który bez problemów współpracuje z innymi dyskami.
    Przynajmniej ja nie miałem problemów zarówno z mniejszymi jak i
    większymi(mam 120GB).
    Pozdrawiam
    Olek

  • 3. Data: 2009-12-01 22:41:03
    Od: gonzo <g...@m...org.invalid>

    aolo wrote:
> [...]
    > kontroler SATA>USB który bez problemów współpracuje z innymi dyskami.
    > Przynajmniej ja nie miałem problemów zarówno z mniejszymi jak i

    Dzięki za informację.

    pozdrawiam,
    Gonzo

  • 4. Data: 2009-12-02 07:35:55
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 1 grudzień (wtorek) gdy o godz. 15:01 *gonzo* napisał(a):

    > 2) Jeśli są, to czy można "upgradować" z czasem dysk na większy ale
    > niekoniecznie tego samego producenta, np. wsadzić dysk Hitachi do
    > obudowy Samsunga Story Station?

    Możesz, ale chyba sam pozbawiasz sie 2 lub 3 letniej gwarancji...

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 5. Data: 2009-12-02 08:10:40
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Przy okazji zapytam jak otworzyć WD MyBook?

    PC

  • 6. Data: 2009-12-02 08:13:21
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

> [...]
    > 2) Jeśli są, to czy można "upgradować" z czasem dysk na większy ale
    > niekoniecznie tego samego producenta, np. wsadzić dysk Hitachi do obudowy

    A nie lepiej kupić obudowę na allegro za 20zl?

  • 7. Data: 2009-12-02 08:53:54
    Od: gonzo <g...@m...org.invalid>

    ZS wrote:

    > A nie lepiej kupić obudowę na allegro za 20zl?

    Może lepiej, ale te za 20 mi się nie podobają :)

    pozdrawiam,
    Gonzo

  • 8. Data: 2009-12-02 09:32:49
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-02 09:53, Użytkownik gonzo napisał:

    > Może lepiej, ale te za 20 mi się nie podobają :)

    Wygląd to sprawa gustu.
    Natomiast wszystkie tanie obudowy w podobnej cenie jakie
    miałem w łapkach miały niższy transfer danych a część miała
    ograniczenie pojemności obsługiwanych dysków.
    Dla niektórych to może być problem.