  • 71. Data: 2009-04-03 01:26:17
    Temat: Re: czy tez Was podpuszczaja puszki?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    news:gr1l15$9s4$1@news.onet.pl...

    > Najwyrazniej nie umiesz zignorowac (lub wypuscic) glupka lub zabawa
    wciaga
    > Cie bardziej niz jestes w stanie przyznac sie przed samym soba.

    Kef, jest taki krzyz z lampkami w poblizu cmentarza na Powazkach, tam
    ktos sie dal wpuscic i kierowca autka ostatnim rzutem zepchnal go na
    latarnie.
    To chyba glupota patrzec na samochody jak na rywali ? Nigdy mnie puszki
    w ten sposob nie interesowaly. Maja byc z przodu lub lepiej z tylu, ale
    nigdy kolo mnie :)

    pozdrawiam, leszek

  • 72. Data: 2009-04-03 05:54:20
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Uzytkownik <a...@d...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

    > A Ty zwracasz uwage na jakies "puszki" ?

    Np. puszka Królewskiego ;)

    > Moze Cie takie cos "podpuscic" ?
    > Mi sie nie zdarzylo :)

    No wiesz, masz już swoje lata ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 73. Data: 2009-04-03 06:51:53
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > To chyba glupota patrzec na samochody jak na rywali ? Nigdy mnie puszki
    > w ten sposob nie interesowaly. Maja byc z przodu lub lepiej z tylu, ale

    Leszku, dlaczego chcesz mnie przekonywac do zasady ktora wyznaje i ktora
    brzmi: ignorowac oszolomow i nie dac sie podpuszczac? Zapewniam ze zdania
    nie zmienie ;)
    Poki co przekonales mnie do Evo, ale to juz OT, NTG, CIA i FBI ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.