  • 1. Data: 2016-04-27 19:16:02
    Temat: czy warystory sa zawsze koloru niebieskiego?
    Od: a...@g...com

    witam
    jak wyzej
    pzdr

  • 2. Data: 2016-04-27 20:00:15
    Temat: Re: czy warystory sa zawsze koloru niebieskiego?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale ja mam lepsze,
    co to jest diak?

  • 3. Data: 2016-04-27 20:13:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > ale ja mam lepsze,
    > co to jest diak?

    Diecezjalny Instytut Akcji Katolickiej

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2016-04-27 20:41:43
    Od: a...@g...com

    W dniu środa, 27 kwietnia 2016 20:00:18 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > ale ja mam lepsze,
    > co to jest diak?

    wyjc

  • 5. Data: 2016-04-27 20:55:29
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Diecezjalny Instytut Akcji Katolickiej

    Ja tam wolę Teologiczą Radę Indoktrynacji Ateistów Katolicyzmem.

  • 6. Data: 2016-04-27 21:46:45
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    W dniu 27-04-2016 o 19:16, a...@g...com pisze:
    > witam
    > jak wyzej
    > pzdr

    Spotykam żółte
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-04-27 23:04:02
    Od: a...@g...com

    W dniu środa, 27 kwietnia 2016 21:46:40 UTC+2 użytkownik Tomotron napisał:

    > Spotykam żółte
    > Pozdrawiam

    hihi
    pewnikiem chinskie byli :))

  • 8. Data: 2016-04-28 17:13:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    że już nie wspomnę o transilu...

  • 9. Data: 2016-04-28 17:44:18
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > witam
    > jak wyzej

    1. Nie zadajemy pytania w tytule. Można je tam zamieścić, ale musi być wtedy
    powtórzone w treści. Bardzo mnie starsi o to piłowali, jak zaczynałem
    przygodę z netem...
    2. Nie zawsze. Widywałem zielone, widywałem żółte...

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu

  • 10. Data: 2016-04-28 22:04:30
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 28.04.2016 o 17:13, platformowe głupki pisze:
    > że już nie wspomnę o transilu...

    dowcipniś... Transseksualna Rada Atakowania Nienormalnością Seksualną
    Inteligentnych Ludzi ?