    From: "m7marek" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?
    Date: Tue, 29 Jan 2013 18:24:27 +0100

    witam

    chyba właśnie padł mi systemowy dysk SSD OCZ Petrol.
    System Win7 z niego nie rusza, również siódemka zainstalowana na innym
    dysku, gdy widzi ten dysk.
    WinXP z inngo dysku rusza i widzi obie partycje dysku SSD i nawet zgrałem
    swoje istotne dane z niego, ale nie można wykonać obrazu partycji
    systemowej, nie można wykonać chkdsk, bo on po pewnym czasie lub chyba
    raczej po napotkaniu pewego sektora zawiesza się tak, że SSD przestaje byc
    widoczny w systemie.

    Dane SMART nie ostrzegaja że jest w stanie krytycznym (w tej chwili nie moge
    podac bo pod XP SMART działa mi na mojej płycie głownej GA-MA780GM tylko w
    trybie Native)

    pomocy

    --
    m7marek