  • 1. Data: 2015-06-20 20:38:49
    Temat: dds
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy chipy dds zasilane 3V3 są kompatybilne z 5V?

  • 2. Data: 2015-06-20 20:42:33
    Temat: Re: dds
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/generator-sygnalu-funkcji-dds-ad98
    50-50mhz-i5451744081.html
    konkretnie taki...

  • 3. Data: 2015-06-21 18:33:29
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam problem...

    ponieważ nie stać mnie na gówniane generatory oferowane na wolnym rynku
    wspólnoty europejskiej - pomyślałem, zrobię sobie...

    no i zrobiłem... nie działa...

    to znaczy działa, ale nie tak jak ja mu każę tylko tak jak delikatnie
    sugeruje wspólnota...

    problem jest taki, że po którymś wpisie do DDSa, nagle następuje losowy
    skok częstotliwości... wpisując cały czas np. 1MHz co któryś raz wpisuje
    się (losowa wartość) np. 12,328423MHz...

    co to może być?

    spotkał się Ktoś (spoza po/eu) z czymś takim?

  • 4. Data: 2015-06-21 18:34:19
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kupiłem sobie na allegro ten analizator stanów logicznych, czy podpięcie
    to dobry pomysł? tester ma tylko 8 wejść, które piny sprawdzić najpierw?

  • 5. Data: 2015-06-21 18:59:19
    Temat: Re: [OT] dds
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-06-21 18:34, platformowe głupki wrote:
    > kupiłem sobie na allegro ten analizator stanów logicznych, czy podpięcie
    > to dobry pomysł? tester ma tylko 8 wejść, które piny sprawdzić najpierw?

    Mógłbyś zrobić karierę jako bloger opisując swoje porażki. Coś typu
    whoneedsknowledge.zsyp.eu na przyklad. Serio, zakładasz że podpięcie
    drutów analizatora jest latwiejsze niż czytanie dokumentacji do
    *jakiegoś* softu/hardware?

  • 6. Data: 2015-06-21 19:00:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie na temat!

  • 7. Data: 2015-06-21 20:39:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a skoro już, to co tam? dostaliście premie od ewy?