  • 1. Data: 2015-06-19 21:23:11
    Temat: wydruk do pdf-a
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy z programów do projektowania płytek drukowanych można wydrukować tak
    projekt do pdf-a, żeby można było na takim druku wyszukiwać elementy
    przez ctrl+F?

  • 2. Data: 2015-06-19 23:10:59
    Temat: Re: wydruk do pdf-a
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >czy z programów do projektowania płytek drukowanych można wydrukować tak
    >projekt do pdf-a, żeby można było na takim druku wyszukiwać elementy przez
    >ctrl+F?

    Zapytaj w UE.

  • 3. Data: 2015-06-20 11:32:15
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 19 czerwca 2015 21:23:13 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > czy z programów do projektowania płytek drukowanych można wydrukować tak
    > projekt do pdf-a, żeby można było na takim druku wyszukiwać elementy
    > przez ctrl+F?

    Tak.

  • 4. Data: 2015-06-20 14:44:54
    Od: Mario <M...@...pl>

    > czy z programów do projektowania płytek drukowanych można wydrukować tak
    > projekt do pdf-a, żeby można było na takim druku wyszukiwać elementy
    > przez ctrl+F?

    W Kicad można. W innych nie wiem. Można też spróbować drukować przy
    pomocy wirtualnej drukarki drukującej do pdf jak bullzip czy CutePDF.
    Wtedy trzeba by sprawdzić czy posiada ona taką cechę lub czy można ją
    wybrać w ustawieniach. W ostateczności można wziąć pdfcreator i
    przekonwertować z wersji bez tekstu do wersji z rozpoznanymi znakami,
    tylko mocno wzrasta objętość pliku.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2015-06-20 17:41:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o to by było idealne, jak to zrobić?

  • 6. Data: 2015-06-20 17:42:15
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jebać euro!

  • 7. Data: 2015-06-20 17:42:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale co tak?

  • 8. Data: 2015-06-20 22:12:18
    Od: Mario <M...@...pl>

    > o to by było idealne, jak to zrobić?

    Co jak zrobić? Niepotrzebnie wyciąłeś fragment tekstu, na który odpowiadasz.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2015-06-21 18:29:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chwileczkę, chwileczkę, swoją wypowiedź sformułowałem według
    najważniejszych dyrektyw wspólnoty europejskiej... nie rozumiesz? to się
    nawet nie przyznawaj, bo wspólnota podda Cię procesowi reformowania ku
    integracji...

    żart, choć może nie do końca...

    problemem jest oczywiście europa i jej suckes... mam płytkę z 1000-em
    elementów i podczas zaliczania testu na po inteligencję muszę w ciągu 5
    sekund znaleźć losowo wybrany element... jako, że z po/eu dżołków jestem
    słaby to zawsze "przegrywam"... oczywiście będzie ciężko przekonać
    sukces, żeby drukował płytkę z ctrl+f... ale o to będę martwił się potem...

    no i pomyślałem co pomyślałem -> pierwszy post...

  • 10. Data: 2015-06-21 23:08:35
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > no i pomyślałem [...]

    szkoda, że mnie tam nie było