  • 1. Data: 2009-11-20 14:35:40
    Temat: piątkowy humor - konsekwentne nazewnictwo zmiennych, typów itp.
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Właśnie mam na warsztacie kawałek kodu, gdzie operuję typem AID (skrót
    od AttributeIDentifier). Ponieważ nasz conding standard każe pisać
    zmienne tzw. "małym wielbłądem", to naturalnie zbiór identyfikatorów
    atrybutów nazywa się... "aids" 8-) Ale nie koniec na tym - zorientowałem
    się dopiero, gdy potrzebowałem obiektu, który generuje kolejne AIDy
    (z pewnymi ograniczeniami) i obiekt ten otrzymał niezwykle sugestywną
    nazwę "aidsGenerator"...

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 2. Data: 2009-11-20 16:53:59
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    "Paweł Kierski" <n...@p...net> wrote in message
> [...]
    > się dopiero, gdy potrzebowałem obiektu, który generuje kolejne AIDy
    > (z pewnymi ograniczeniami) i obiekt ten otrzymał niezwykle sugestywną

    Dobre. A ja mam makra CCTRY i...CCCATCH :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ

  • 3. Data: 2009-11-20 17:53:45
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
    (...)

    Kiedyś, komentując kod raytracera pisanego na pracę magisterską, jedną z
    metod opatrzyłem komentarzem:

    // Method destroys all worlds

    Oczywiście w kontekście kodu było to całkowicie logiczne i w pełni
    uzasadnione. Kolega, któremu pokazałem ów komentarz spytał: "Co Ty, w Boga
    się bawisz?".

    > --
    > Paweł Kierski
    > n...@p...net

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 4. Data: 2009-11-21 15:04:44
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    Paweł Kierski pisze:
> [...]
    > się dopiero, gdy potrzebowałem obiektu, który generuje kolejne AIDy
    > (z pewnymi ograniczeniami) i obiekt ten otrzymał niezwykle sugestywną

    U nas w kodzie jest klasa logera, nazywa się: CLogger. Ja podejrzewam,
    że to od angielskiego "to clog" :)

    JD

  • 5. Data: 2009-11-22 09:32:01
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]
    > generuje kolejne AIDy (z pewnymi ograniczeniami) i obiekt ten
    > otrzymał niezwykle sugestywną nazwę "aidsGenerator"...

    http://thedailywtf.com/Articles/A-Peculiar-System.as
    px

    --
    Azarien

  • 6. Data: 2009-12-18 14:46:55
    Od: Michał 'Khorne' Rzechonek <k...@g...com>

    On 20 Lis, 17:53, "Mateusz Loskot" <m...@l...net> wrote:
    > Dobre. A ja mam makra CCTRY i...CCCATCH :-)

    CCCCCCOMBO BREAKER? ;-)

    --
    Khorne