  • 1. Data: 2009-04-10 10:27:14
    Temat: dell D 630 -pad drugi ..
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Po serwisie ( jakies 4 miesiace temu ) moj Dell znow zaczol szwankowac z
    obrazem...w pewnym momecie obraz zastyga,zaczyna migac w poprzeczne pasy i
    ogolna zwiecha ;].. poprzednim razem mialem to samo-w serwisie powiedzieli
    ze to niby zimny lut-tu sie zgodze.pewnie tak bylo bo obraz po wystartowaniu
    byl,dopiero po chwili zaczynal mrygac,...ale to bylo poprzednim razem ...
    Dzis sprawa powraca w taki sam sposob.
    teraz kwestia..czy w tym modelu wymienia sie cala plyte glowna czy tylko
    k,grafiki ?...

    CeZ__134

  • 2. Data: 2009-04-10 18:51:33
    Temat: Re: dell D 630 -pad drugi ..
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    CeZ__134 napisal(a):

> [...]
    > ogolna zwiecha ;].. poprzednim razem mialem to samo-w serwisie powiedzieli

    nie odpowiem na Twoje pytanie, ale powiedz (też mam d630): gdzie był
    wyprodukowany Twój laptop? Masz gwarancję OBD i jaki jest wiek sprzetu?
    :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 3. Data: 2009-04-11 10:33:51
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > nie odpowiem na Twoje pytanie, ale powiedz (też mam d630): gdzie był
    > wyprodukowany Twój laptop? Masz gwarancję OBD i jaki jest wiek sprzetu?

    laptop w lipcu bedzie mial rok,po zeszlorocznej wigilii byl raz w
    serwisie,( nie mam OBD-kupilem prowanie z firmy na allegro )
    wrocil..podzialal trzy miesiace..do wczoraj,..blad jaki mi wywalilo to znow
    blad karty graficznej 0x00000EA..
    wrzucilem filmik ( 11 mb -ok 25 sek ) jak mryga obraz,jednakze nie widac
    tego dobrze gdyz wiadomo,odswiezanie w monitorze jest rozne do tego, co
    ilosc klatek w aparacie przy nagrywaniu filmu :)
    sprawdzilem oprogramowaniem Della do spraw serwisowych - jak zwykle nic nie
    pokazal - chyba znow gdzies jakis zimny lut ...
    Nastepnie obciazylem go prime95 i do razu mruganie i zwiecha( na koncu filmu
    blue screen ) ...nie zawsze podczas zapuszczania prime`a ...
    Zobaczymy jak bedzie z czestotliwoscia,nawetorami tego przypadku ,ostatnio
    na poczatku bylo sporadycznie,ale pozniej w przeciagu tygodnia od razu po
    wlaczeniu taka sytuacja sie robila.

    film ; http://scashone.blok.pl/film/DSCN1428.MOV

    CeZ__134

  • 4. Data: 2009-04-12 09:38:46
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    CeZ__134 napisal(a):

> [...]
    > na poczatku bylo sporadycznie,ale pozniej w przeciagu tygodnia od razu po

    nieciekawie. Spróbuj odpalić jakiegoś linuxa live i zobacz co będzie się
    działo.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 5. Data: 2009-04-12 15:52:39
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > nieciekawie. Spróbuj odpalić jakiegoś linuxa live i zobacz co będzie się
    > działo.

    Od dwoch dni dziala normalnie - mimo obciazeniem go primem95 ..zobaczymy co
    dalej.. poprzednim razem bylo podobnie..dzialal dzialal,pozniej zaczely sie
    schody i w przeciagu tygonia juz po odpaleniu zaczynal sie objaw
    destrukcji...
    niestety,ale z linuxem nie mialem do czynienia.,jesli pojawia sie znow
    objawy sprobuje go uruchomic,i zobaczymy co wtedy bedzie .

    CeZ__134