  • 1. Data: 2009-04-10 06:33:55
    Temat: WLan 802.11 n
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <w...@s...medi.com.pl>

    Witam!

    Szukam dla siebie jakiegoś notebooka i znalazłem ciekawy model, ale w opisie
    karty Wifi znajduje się "Wireless 802.11n LAN". Przyzwyczaiłem się do tego,
    że w większość notebooków obsługuje standard 802.11 a/b/g. Niestety nie mam
    większego doświadczenia z wifi i niespecjalnie wiem, co oznaczają literowe
    wersje standardu. Czy jest możliwe, że będę miał jakieś problemy z
    połączeniem się z hotspotami lub z routerem wifi przy pomocy tej karty
    sieciowej?

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 2. Data: 2009-04-10 08:44:18
    Temat: Re: WLan 802.11 n
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 08:33:55 +0200, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

> [...]
    > wersje standardu. Czy jest możliwe, że będę miał jakieś problemy z
    > połączeniem się z hotspotami lub z routerem wifi przy pomocy tej karty

    Nie. 802.11n jest zgodny w dół z wersjami "b" i "g" w których typowo
    pracują hotspoty.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 3. Data: 2009-04-10 11:38:10
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:1gd45mxqek5su.bwx7fi5a84yf.dlg@40tude.net...

    > Nie. 802.11n jest zgodny w dół z wersjami "b" i "g" w których typowo
    > pracują hotspoty.

    Tak podają producenci, ale to nie jest cała prawda.

  • 4. Data: 2009-04-10 14:22:41
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    A jaka jest cala?

  • 5. Data: 2009-04-11 08:17:46
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał
    > w wiadomości news:1gd45mxqek5su.bwx7fi5a84yf.dlg@40tude.net...
    >
    > Tak podają producenci, ale to nie jest cała prawda.

    Jak to rozumieć?

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 6. Data: 2009-04-11 13:46:35
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2009 10:17:46 +0200, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to rozumieć?
    >
    > Pozdrawiam -- Spook.

    Odpowiedz kolegi MC przypomina mi odpowiedzi mojego kolegi z pracy. Na
    wszelkie stwierdzenia on zawsze odpowiadal "nie do konca", nie tlumaczac w
    czym rzecz.
    Wydaje mi sie, ze ludzie, ktorzy nie maja za wiele do powiedzenia, uzywaja
    takich sloganow, jak "nie do konca", "to nie jest cala prawda", "tutaj bym
    sie spieral" itd., ale pytajac ich co maja na mysli, jakies ich racje, nie
    umieja powiedziec o co im dokladnie chodzi.
    I mysle, ze MC tez nie wie.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-04-11 13:49:58
    Od: kffiatek <k...@s...op.pl>

    W dniu 2009-04-11 15:46, Jacek pisze:

    > I mysle, ze MC tez nie wie.

    Ale zaistniał:) i teraz 4 osoby się zastanawiają co miał na myśli:P

    --
    kffiatek

  • 8. Data: 2009-04-11 17:56:34
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Jacek wrote:

> [...]
    > prawda", "tutaj bym sie spieral" itd., ale pytajac ich co maja na
    > mysli, jakies ich racje, nie umieja powiedziec o co im dokladnie

    W moim Asusie EEE PC 901 jest karata Azurewave wlasnie 802.11n i jakos nie
    zauwazylem specjalnych "niekompatybilnosci".

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 9. Data: 2009-04-11 21:00:11
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie spieral" itd., ale pytajac ich co maja na mysli, jakies ich racje, nie
    > umieja powiedziec o co im dokladnie chodzi.

    Zamiast się madrzyć wystarczyłoby chociażby oba standardy wlkikać do
    Gooogle'a i pojawi się na przykład to:
    http://www.networld.pl/news/132260/Sieci.802.11n.i.p
    roblem.zgodnosci.html

  • 10. Data: 2009-04-11 21:01:27
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "kffiatek" <k...@s...op.pl> napisał w wiadomości

    > Ale zaistniał:) i teraz 4 osoby się zastanawiają co miał na myśli:P

    Zastanawiają się zamiast zwyczajnie poszukać w sieci.