  • 1. Data: 2009-04-09 20:19:28
    Temat: Akcesoria Belkin sklep Warszawa
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    Sorry za prywatę, ale nie mogę znaleźć w Internecie (coś się obawiam, że po
    prostu nie ma). Znacie w Warszawie (najlepiej w centrum) sklep oferujący
    akcesoria firmy Belkin? Przy czym nie chodzi mi o kable czy routery ale torby i
    akcesoria "domowe", konkretnie chodzi mi o linię "laptop@home" i zakup prezentu
    (trochę się zagapiłem i muszę coś jutro kupić).

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 2. Data: 2009-04-10 23:34:11
    Temat: Re: Akcesoria Belkin sklep Warszawa
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > prezentu
    > (trochę się zagapiłem i muszę coś jutro kupić).

    Wejdz na strone Alsen.pl - jesli dobrze kojarze wszystkie sklepy z tej grupy
    handluja belkinem (chociaz czesc pewnie nie ma na stanie tego, co bys
    chcial).

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-04-11 00:10:21
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Michal AKA Miki <j...@...onetu.pl> wrote:

    > Wejdz na strone Alsen.pl - jesli dobrze kojarze wszystkie sklepy z tej grupy
    > handluja belkinem (chociaz czesc pewnie nie ma na stanie tego, co bys
    > chcial).

    Dzięki za odpowiedź ale sprawa już pozamiatana (kupiłem etui neoprenowe na
    laptopa zamiast poduszki Pocket-Top - to jakby kogoś moja życiowa historia
    interesowała).

    W Saturnie jest ogromny wybór toreb i innych akcesoriów Belkina (mają większość
    kabli, przełączników, routerów, toreb), ale rzeczy z linii "laptop@home" w
    ogóle nie mają. Szkoda bo Pocket-Top byłby dla tej osoby bardzo fajny (no
    trzyma laptopa w kuchni).

    Tak czy inaczej dzięki za zainteresowanie, pozdrawiam i wesołego jajeczka.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )