  • 1. Data: 2009-10-12 20:22:54
    Temat: dell d600 i montaż karty wifi
    Od: Oncek <c...@g...com>

    Witam, po otworzeniu pokrywy nad gniazdem mini-pci widze tam oprocz
    gniazda, dwa kabelki luzne, jeden bialy, drugi czarny z koncowkami.
    Chce odpalic sieciowke ale co z tymi kabelkami ? podlaczac je jakos ?
    karte mam nie dedykowaną do teog modelu i zastanawiam sie czy te
    kabelki nie idą do anteny a koncowki nie bedą pasowac ?

  • 2. Data: 2009-10-13 16:55:20
    Temat: Re: dell d600 i montaż karty wifi
    Od: Szymon <_@_.eu>

    Oncek pisze:
> [...]
    > karte mam nie dedykowaną do teog modelu i zastanawiam sie czy te
    > kabelki nie idą do anteny a koncowki nie bedą pasowac ?

    Karta będzie działać lepiej gdy podłączysz antenę - to właśnie te kabelki.

    Szymon Wyrembak

    (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)

  • 3. Data: 2009-10-13 20:22:37
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Karta będzie działać lepiej gdy podłączysz antenę - to właśnie te kabelki.

    ale gniazda na te kabelki znajde tylko na dedykowanych kartach dla
    tego modelu laptopa ?
    Bo na mojej sieciowce ktorą dokupilem nie widze takich gniazd a na
    pewno nie pasujacych do koncowek z kabelkow. I po co dwa kabelki?
    Wprawdzie na sieciowce jest wyprowadzone pole lutownicze z symbolem
    przypominajacym antene ale waham sie czy tam przylutowac ten kabelek.
    I pytanie ktory, czarny czy bialy.