  • 1. Data: 2012-11-09 20:09:30
    Temat: diff
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    natchniony dyskusją na innej grupie pojawiło się we mnie zagadnienie... jak
    działa program do wyszukiwania różnic w plikach? teoretycznie jest to chyba
    niewykonalne bo niby jak, a jednak działa... jak? to jest poważne pytanie.

  • 2. Data: 2012-11-09 20:32:03
    Temat: Re: diff
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k7jkd8$ksd$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > jak działa program do wyszukiwania różnic w plikach? teoretycznie jest to
    > chyba niewykonalne bo niby jak, a jednak działa... jak? to jest poważne

    Różnice w plikach tekstowych:
    "An O(ND) Difference Algorithm and Its Variations" (1986)
    http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/summary?doi=10.
    1.1.4.6927
    i nowszy algorytm "An O(NP) Sequence Comparison Algorithm"
    http://www.bookoff.co.jp/files/ir_pr/6c/np_diff.pdf

    Jeżeli chodzi o implementację, to np. w Delphi jest komponent Angusa
    Johnsona: TDiff
    http://www.angusj.com/delphi/