  • 1. Data: 2010-12-27 10:42:17
    Temat: do Zakopanego, którędy?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    Witaj Grupo
    wybieram się do Zakopanego i znajomy zaproponował, żeby ominąć
    Zakopiankę odbijając wcześniej i jadąc kawałek przez Czechy i wjechać do
    Zakopanego od południa. Podobno lepsza droga i mniejsze korki. Czy to ma
    sens czy lepiej jednak pojechać "tradycyjnie"? Czy na Zakopiance są
    obecnie jakieś większe remonty itp utrudnienia? Planuję jechać w środę z
    Warszawy. Doradźcie.

    --
    pozdrawiam
    MZ

  • 2. Data: 2010-12-27 10:51:25
    Temat: Re: do Zakopanego, którędy?
    Od: MarMarK <m...@o...pl>

    On 27 Gru, 10:42, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
    > Witaj Grupo
    > wybieram si do Zakopanego i znajomy zaproponowa , eby omin
    > Zakopiank odbijaj c wcze niej i jad c kawa ek przez Czechy i wjecha do
    > Zakopanego od po udnia. Podobno lepsza droga i mniejsze korki.

    Bzdura.
    Z "zakopianki" należy zjechać w Chabówce i jechać przez Czarny Dunajec
    i Chochołów.
    Polecam.

    MK

  • 3. Data: 2010-12-27 11:11:58
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > sens czy lepiej jednak pojechać "tradycyjnie"? Czy na Zakopiance są
    > obecnie jakieś większe remonty itp utrudnienia? Planuję jechać w środę z

    a w który dzień i o której godzinie będziesz w rejonie zakopianki?
    bo wariant przez południowych sąsiadów (Słowację chyba?) jest dość
    ...karkołomny raczej,
    jeżeli będziesz jechał przez DK8, S1 i A4 to proponuję jedynie rozważyć
    wjechanie w którymś momencie na DK28 (wyjeżdża się na zakopiankę w
    Skomielnej Białej) a i to może być opłacalne jedynie w godzinach szczytu i
    mega jakiś korkach na odcinku Kraków- Rabka, (przez DK28 jedzie się
    spokojnie ale powoli),

    brat

  • 4. Data: 2010-12-27 12:13:23
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-27 11:11, bratPit[pr] pisze:

    > a w który dzień i o której godzinie będziesz w rejonie zakopianki?
    > bo wariant przez południowych sąsiadów (Słowację chyba?) jest dość
    > ...karkołomny raczej,
    Też mi się tak wydawało :) więc ostatecznie skreślony
> [...]
    > Skomielnej Białej) a i to może być opłacalne jedynie w godzinach szczytu
    > i mega jakiś korkach na odcinku Kraków- Rabka, (przez DK28 jedzie się
    Planuję wyjechać w środę rano z Warszawy (kolo 8-9) tak żeby być koło
    17-19 w Zakopanym. Zaproponowany przez kolegę MarMarKa wariant z
    odbiciem w Chabówce i przez Czarny Dunajec i Chochołów na mapie wygląda
    nieźle, ale trochę się boję braku odśnieżania, zwłaszcza że ma sypać.
    Rozważam więc ewentualność, że pojadę "normalnie" do Nowego Targu i
    jeśli będzie duży korek na Zakopiance to w Nowym Targu odbiję na Czarny
    Dunajec i potem przez Chochołów i Witów do Zakopanego. Ma to sens?

    --
    MZ

  • 5. Data: 2010-12-27 12:57:07
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > jeśli będzie duży korek na Zakopiance to w Nowym Targu odbiję na Czarny
    > Dunajec i potem przez Chochołów i Witów do Zakopanego. Ma to sens?

    hmm, można rozważać taki wariant, ale IMO objazd przez Czarny Dunajec ma
    sens kiedy są _duże_ korki na odcinku od Rabki do Zakopanego, w środę po
    południu będzie nieoficjalna 'zmiana turnusów' ale nie sądzę żeby to się
    opłacało,
    pytanie zasadnicze, masz CB? jeżeli tak to na radiu dowiesz się czy są
    korki, a przede wszystkim czy opłaca się je omijać, ja osobiście nie lubię
    objazdu przez C.D. bo mi ta trasa dłuży się jakby trwała wieki :/
    jak sądzę, wariant objazdu przez C.D. może się jedynie opłacać wieczorem
    30.XII i 31XII

    brat

    PS w Witowie i okolicach straż wiejska lubi sobie postawić śmietnik koloru
    szarego z fotoradarem wewnątrz wiec przy okazji można dostać pozdrowienia z
    gór,

  • 6. Data: 2010-12-27 16:27:32
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    MZ napisal:

    > wybieram się do Zakopanego i znajomy zaproponował

    To może się spotkamy na stoku. ;) Ja z kolei
    śmigam jutro, wyruszam koło północy -- mam nadzieję,
    że będzie spokój na drogach po ciemności. :)

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 7. Data: 2010-12-27 18:04:48
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello MZ !:

    > Też mi się tak wydawało :) więc ostatecznie skreślony

    Hmmm, czasami to jedyna możliwość, ale raczej na Śląsk, i rzeczywiście
    dość karkołomna.

    Od pn do Zakopanego w zasadzie prowadzą trzy drogi. Nie licząc dość
    ciekawej drogi przez Ząb i Cipki ;-) - ale to nie na zimę dla
    niewprawnego kierowcy.

    > Planuję wyjechać w środę rano z Warszawy (kolo 8-9) tak żeby być koło
    > 17-19 w Zakopanym.

    Ja bym Ci radził wyjechać tak koło 4-5 raniutko, na pewno pojedzie się
    spokojniej. Około 8-mej to urzędasy wstają ... ;-)

    Zaproponowany przez kolegę MarMarKa wariant z
    > odbiciem w Chabówce i przez Czarny Dunajec i Chochołów na mapie wygląda
    > nieźle, ale trochę się boję braku odśnieżania, zwłaszcza że ma sypać.

    Nie przesadzajmy, odśnieżanie na Podhalu działa, w przeciwieństwie do
    miast :-D ! Oczywiście obowiązkowym wyposażeniem są zimówki i łopata -
    jak by w nocy metr nasypało :-D ! A to się zdarza !!! Łańcuchy też
    niewiele ważą, a dają niemało.

    > Rozważam więc ewentualność, że pojadę "normalnie" do Nowego Targu i
    > jeśli będzie duży korek na Zakopiance to w Nowym Targu odbiję na Czarny
    > Dunajec i potem przez Chochołów i Witów do Zakopanego. Ma to sens?

    Problem się zaczyna za końcem 4-pasmówki. Od NT to już rzut kamieniem,
    zawsze można objechać przez Bukowinę, jak się zatka.

    Jak już objeżdżać, to zjazd z Zakopianki albo przed Chabówką albo nawet
    przed Luboniem - BD bardzo się przydaje. Jak przed Chabówką, to na CD,
    to niezbyt szybka ale wygodna droga. Ale jak się Luboć zatka, to gorzej ..

    Najlepiej wyjechać wcześniej, posłuchać innych na trasie i za 8-9 godzin
    powinieneś dojechać.

    Pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 8. Data: 2010-12-29 23:05:32
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > sens kiedy są _duże_ korki na odcinku od Rabki do Zakopanego, w środę po
    > południu będzie nieoficjalna 'zmiana turnusów' ale nie sądzę żeby to się

    Objazd przez Czarny Dunajec ma prawie zawsze sens w czasie zwiekszonego
    ruchu, bo nie stoi sie w korku na wjezdzie do Zakopanego.
    Przez Slowacje ma sens w dniach duzego ruchu (jak okolice Sylwestra).
    Aczkolwiek zalozony przez watkotworce czas dojazdu, to z zamknietymi oczami
    zakopianka :-) W czasie najwiekszych korkow przejezdzalem przez Slowacje z
    Zakopca do DC w 6-6.5h, w czasie gdy przejazd zakopianka do Krakowa wynosil
    4h.

    --
    Axel
    (wiem, ze pozno sie odzywam, ale zrobilem sobie odpoczynek od sieci, za to