  • 1. Data: 2002-11-17 14:24:48
    Temat: do uzytkowników neo+
    Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie])

    pytanko 1:
    czy wszyscy uzytkownicy neo+ dostaja ten sam sprzet?
    (Lucent CELLPipe 20 *)

    pytanko 2:
    czy pan z tepsy cos grzebie w modemie, telnetuje sie na niego itd.,
    czy tylko wchodzi ze sprzetem, podlacza kabelki i mówi "do widzenia"?

    --
    __________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
    190cm 86kg | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 2. Data: 2002-11-17 15:19:46
    Temat: Re: do uzytkowników neo+
    Od: Jarek Zgoda <j...@u...zgoda.biz>

    Dnia Sun, 17 Nov 2002 14:24:48 +0000 (UTC),
    c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) pisze:

    > pytanko 1:
    > czy wszyscy uzytkownicy neo+ dostaja ten sam sprzet?
    > (Lucent CELLPipe 20 *)

    Ja mam właśnie takiego.

    > pytanko 2:
    > czy pan z tepsy cos grzebie w modemie, telnetuje sie na niego itd.,
    > czy tylko wchodzi ze sprzetem, podlacza kabelki i mówi "do widzenia"?

    Podłączył, przypiął swojego notebooka, powiedział, że działa i poszedł.

    --
    ~$ rm -f /bin/Laden
    I po kłopocie!

  • 3. Data: 2002-11-17 17:50:25
    Od: MSZ <d...@p...com.pl>

    Dnia 2002-11-17 15:24, Użytkownik [cookie] napisał:
    > pytanko 1:
    > czy wszyscy uzytkownicy neo+ dostaja ten sam sprzet?
    > (Lucent CELLPipe 20 *)

    Nie. Dostają to, co akurat przyślą z magazynu.

    Ja bym bardzo mocno preferował sprzęt Lucenta, ale uszczęśliwili mnie
    obleśną cegłą Siemensa :-(

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off if a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)

  • 4. Data: 2002-11-17 18:22:26
    Od: k...@v...iem.pw.edu.pl (iwan)

    On Sun, 17 Nov 2002 14:24:48 +0000 (UTC), [cookie] wrote:

    >pytanko 1:
    >czy wszyscy uzytkownicy neo+ dostaja ten sam sprzet?
    >(Lucent CELLPipe 20 *)

    Nie, są jeszcze Siemens'y (2 modele) i Aztec

    Trochę informacji na ten temat:
    http://www.neopomoc.prv.pl/

    CellPipe ma pewne zalety:
    http://www.server.neostrada.pl/Cellpipe.htm

    >pytanko 2:
    >czy pan z tepsy cos grzebie w modemie, telnetuje sie na niego itd.,
    >czy tylko wchodzi ze sprzetem, podlacza kabelki i mówi "do widzenia"?

    Wchodzi, podłącza, SPRAWDZA NA NOTEBOOK'u (raczej trzeba sprawdzić czy mu
    działa inet na tym łączu), przekazuje pakiecik, daje do podpisania papiery i
    wychodzi.
    Monter nie może grzebać w komputerze - instalację należy przeprowadzić
    samodzielnie (TPI dostarcza oprogramowanie na płytce), w razie problemów
    dzwonimy na 0800 102 102

    --
    Krzysztof Waszkiewicz <i...@i...pw.edu.pl>
    "Kto występuje publicznie, nie powinien się

  • 5. Data: 2002-11-18 14:05:35
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    k...@v...iem.pw.edu.pl (iwan) wrote in

    > CellPipe ma pewne zalety:
    > http://www.server.neostrada.pl/Cellpipe.htm

    cytat :

    Osoba ktsra wykupi us3ugj Neostrada Plus w Telekomunikacji Polskiej na 50%
    stanie sij posiadaczem modemu Lucent CELLPipe.Te ma3e czarne pude3ko ma
    ukryte w sobie kilka bardzo przydatnych opcji, o ktsrych pracownicy TP SA
    zapomnieli nam wspomnief, chof wykorzystywanie ich nie jest niezgodne z
    regulaminem.

    to ja juz pisze czytelniej :D ktos powinien popracowac nad kodowaniem

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P

  • 6. Data: 2002-11-19 09:51:02
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    RusH <r...@k...pulse.pdi.net> wrote in
    42:

    /ciach..../

    > to ja juz pisze czytelniej :D ktos powinien popracowac nad kodowaniem

    To fakt ....i w ogole nad wygladem ten strony. Az mi PC przymula jak ja otwieram :-)
    Ale swoja droga facet odwalil kawal dobrej roboty.

    Wojtek

  • 7. Data: 2002-11-19 09:51:47
    Od: Dominik cigalski <s...@m...waw.pl>

    c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) wrote:

    >pytanko 1:
    >czy wszyscy uzytkownicy neo+ dostaja ten sam sprzet?
    >(Lucent CELLPipe 20 *)

    Ja dostalem wlasnie ten modem. Warszawa.

    >pytanko 2:
    >czy pan z tepsy cos grzebie w modemie, telnetuje sie na niego itd.,

    Tak.

    >czy tylko wchodzi ze sprzetem, podlacza kabelki i mówi "do widzenia"?

    Prawie tak. U mnie podlaczyl, modem nie chcial sie zsynchronizowac, bo
    podobno nie bylo sciezki routingu ustawionej od [dislama] (tak to sie
    pisze??) do routera brzegowego, czy cos.., wiec pan zadzwonil, co mu
    zajelo z pol godziny bo nikt nie odbieral, w koncu zadzwonil z komorki
    i poprosil zeby odebrali stacjonarny, ustawili routing i poszlo.

    Pozdrawiam,

    Dominik

    PS. A dzis jakas potezna awaria serwera smtp.tpinternet.pl zero
    wiadomosci o tym na pl.internet.komunikaty, a poczta nie dochodzi z
    komunikatem User Unknown, lub DNS lookup failure.

  • 8. Data: 2002-11-19 09:52:26
    Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl

    On Sun, 17 Nov 2002 18:22:26 +0000 (UTC), k...@v...iem.pw.edu.pl
    (iwan) wrote:

    >Wchodzi, podłącza, SPRAWDZA NA NOTEBOOK'u (raczej trzeba sprawdzić czy mu
    >działa inet na tym łączu), przekazuje pakiecik, daje do podpisania papiery i
    >wychodzi.

    a mnie interesuje zwlaszcza jeden moment, - czy monterzy tepsy wpisuja
    na CELLPipe haslo? tzn. czy da sie potem na niego wejsc przez RS232,
    czy tez bedzie mozna go przekonfigurowywac jedynie po podaniu hasla?

    --
    __________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________

  • 9. Data: 2002-11-19 14:18:29
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Dominik cigalski <s...@m...waw.pl> wrote in

    /ciach.../

    > PS. A dzis jakas potezna awaria serwera smtp.tpinternet.pl zero
    > wiadomosci o tym na pl.internet.komunikaty, a poczta nie dochodzi z
    > komunikatem User Unknown, lub DNS lookup failure.

    Serwer pocztowy dziala w kratke juz trzeci dzien.......

    Wojtek

  • 10. Data: 2002-11-20 16:11:51
    Od: p1w <p...@N...pl>

    c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl wrote:

> [...]
    > 190cm 86kg | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

    Nie wpisują hasła. Router pracuje w trybie brigdg'a. Można go skonfigurować jako
    router.