  • 1. Data: 2012-06-18 14:38:14
    Temat: dobre książki
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    europejczycy to sztukę programownaia wysysyają z mlekiem matki, ale może
    jest Ktoś musiał przez to przebrnąć i ma jakiś pogląd:
    - poszukiwana ksiązka o MySQLu z dużą ilośćą przykładów, te php+mysql to
    sobie darujmy
    - czy warto dziś zajmować się programownaiem w JAVA, czy to wymierający
    standard - też jakaś książka, ale nie dla europejskich elit z PO, tylko dla
    normalnych (w miarę...)?

  • 2. Data: 2012-06-18 15:27:46
    Temat: Re: dobre książki
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może Ktoś mnie nakierować, gdzie na stronie mysqla jest jakaś dokumentacja?

  • 3. Data: 2012-06-18 16:08:38
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 18 Jun 2012 14:38:14 +0200, "identyfikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    >standard - też jakaś książka, ale nie dla europejskich elit z PO, tylko dla

    A ksiegarni nie ma? A bibliotek nie ma? Czy to tak trudno, qu...
    ruszyc du.. .ze stolka i poszukac samemu?

    A.L.

  • 4. Data: 2012-06-18 16:28:50
    Temat: Re: dobre ksišżki
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    A.L. <l...@a...com> wrote:

    > A ksiegarni nie ma? A bibliotek nie ma? Czy to tak trudno, qu...
    > ruszyc du.. .ze stolka i poszukac samemu?

    Rozmawiasz z chorym umysłowo trollem.

    --
    Gof

  • 5. Data: 2012-06-18 16:41:57
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-06-18 16:08, A.L. pisze:

    > A ksiegarni nie ma? A bibliotek nie ma? Czy to tak trudno, qu...
    > ruszyc du.. .ze stolka i poszukac samemu?

    Pod domem siedzą: tukaszenko, kaczor, czerwcowy waldek, kwachu
    oraz korwin pogromca tramwajów.
    Siedzą i pilnują 24h/d wszelkich wyjść, a że fir Styrlitzem nie
    jest, w jajo ich nie zrobi i wejścia nie użyje.

    @fir: jakie pytania, takie odpowiedzi. Weź jakiś muchozol, wypleń
    tą europę czy inny gatunek chrząszcza z mieszkania i pytaj normalnie.

    pzdr
    bartekltg

  • 6. Data: 2012-06-18 16:43:50
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Monday, June 18, 2012 3:41:57 PM UTC+1, bartekltg wrote:

    > @fir: jakie pytania, takie odpowiedzi. Weź jakiś muchozol, wypleń
    > tą europę czy inny gatunek chrząszcza z mieszkania i pytaj normalnie.

    identyfikator: 20040501 = fir?

    RW

  • 7. Data: 2012-06-18 16:49:12
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    identyfikator: 20040501 = fir?

    wspominałem o europie, więc co?

  • 8. Data: 2012-06-18 16:55:00
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > identyfikator: 20040501 = fir?

    Są podobni - roszczeniowe podejście do wszystkich, kompletne oderwanie od
    rzeczywistości, podział na ja-dobry i oni-źli. Ale raczej nie są tym samym
    trollem, identyfikator jest dużo bardziej prymitywny i głupszy.

    Chociaż mnie już nic nie zdziwi.

    --
    Gof

  • 9. Data: 2012-06-18 18:40:28
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-06-18 16:43, Roman W pisze:

    > identyfikator: 20040501 = fir?

    W sumie nie wiem. Zasugerowałem się tym:

    "trochę oddechu od profesorka... "

    i wątkiem europy (wydawało mi sie, ze europa i dresiarstwo
    to wątki fira, ale też głowy nie dam, nie na badanie trolli
    przychodzę na tę grupę;)

    pzdr
    bartekltg

  • 10. Data: 2012-06-18 19:22:14
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał:

> [...]
    > przebrnąć i ma jakiś pogląd:
    > - poszukiwana ksiązka o MySQLu z dużą ilośćą przykładów, te php+mysql to sobie

    Poradze nieco obocznie. Jesli chcesz bardziej profesjonalnie uzywac SQL,
    to polecam zdecydowaie PostgreSQL. Fakt, ze MySQL 5.x to duzy krok
    naprzod w zgodnosci SQLa ze standardem, ale PostgreSQL zawsze byl
    i ciagle jest tu "do przodu".

    > - czy warto dziś zajmować się programownaiem w JAVA, czy to wymierający standard -
    też jakaś
    > książka, ale nie dla europejskich elit z PO, tylko dla normalnych (w miarę...)?

    Warto (jesli Ci brakuje kasy "na juz" - nie za duzej, bo dzis javowcoc jak mrowkow) ,
    ale IMHO zdecydowanie bardziej przyszlosciowy jest .NET (i to wcale nie wylacznie
    C#).

    PS: jestem Polakiem , a nie jakims niezdefiniowanym blizej Europejczykiem.
    Prosze mi tu Mlodziezy Szanowna nie "amputowac" tozsamosci.

    AK