  • 1. Data: 2011-03-03 09:56:57
    Temat: dobry adapter RS-232 na USB
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    kolega potrzebuje kupic adapter RS-232 na USB ale ze wszystkimi
    sygnalami na RS. Mozecie cos poradzic, polecic?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-03-03 10:12:09
    Temat: Re: dobry adapter RS-232 na USB
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    > kolega potrzebuje kupic adapter RS-232 na USB ale ze wszystkimi
    > sygnalami na RS. Mozecie cos poradzic, polecic?

    Miałem ten sam dylemat - kupiłem Profilic Logilink - taka jak tu:

    http://allegro.pl/super-przejsciowka-usb-com-chip-pr
    olific-pl-2303-i1474771972.html

    chyba najtańszy z "lepszych", zależy do czego to ma być wykorzystane, u
    mnie z centralą telefoniczną działa dobrze.
    Jeśli oprogramowanie korzysta z przerwań to żadna przejściówka się nie
    sprawdzi...

    --
    ZeN

  • 3. Data: 2011-03-04 07:42:41
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > mnie z centralą telefoniczną działa dobrze.
    > Jeśli oprogramowanie korzysta z przerwań to żadna przejściówka się nie

    hmm... ja wiem, że internet jest jak papier i wszystko przyjmie ale tutaj
    piszą, że się sprawdzi ? o_O
    http://allegro.pl/konwerter-usb-2-0-rs232-dsub9p-ftd
    i-digitus-i1447301737.html
    sam szukam dobrej przejściówki do łączenia się z urządzeniami automatyki
    przemysłowej,
    zastanawiałem się też nad tym
    http://allegro.pl/konwerter-usb-rs232-ftdi-izolacja-
    galwaniczna-i1482376361.html

    brat

  • 4. Data: 2011-03-04 22:47:04
    Od: "Michal Lankosz" <m...@t...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > czesc,
    >
    > kolega potrzebuje kupic adapter RS-232 na USB ale ze wszystkimi
    > sygnalami na RS. Mozecie cos poradzic, polecic?

    Ja mam przejsciówke identyczna z ta:
    http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-usb-to-com-pr
    olific-pl2303-i1477858488.html
    wszystkie sygnaly sterujace dzialaja.

    Michal

  • 5. Data: 2011-03-05 07:57:05
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Lankosz" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > kolega potrzebuje kupic adapter RS-232 na USB ale ze wszystkimi
    > sygnalami na RS. Mozecie cos poradzic, polecic?

    Jeszcze powiedz że działa pod Win7, ja mam duży problem z przejściówkami RS,
    głównie chciałem podłączyć Garmin-a po RS, przejściówka na PROLIFIC wogóle
    nie chciała współpracować, kupiłem taką na FTDI i Garmin działa ale chciałem
    wczoraj przesłać listę do tunera SAT i dupa, musiałem się przeprosić ze
    starym laptopem, niech mi ktoś pomoże z tym RS232 bo ja już nie mam pomysła.

    blur

  • 6. Data: 2011-03-05 08:29:46
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chciałem wczoraj przesłać listę do tunera SAT i dupa, musiałem się
    > przeprosić ze starym laptopem, niech mi ktoś pomoże z tym RS232 bo ja już

    Hm, w laboratorium mam troszkę inaczej wyglądające przejściówki też na
    PL2303 i one działają pod W7. Nie sprawdzałem, czy wszystkie linie działają.
    Na pewno dwie sterujące DTR i RTS oraz RxD/TxD. Sterownik ściągałem ze
    strony Prolific jakieś pół roku temu.
    Może ten GPS za bardzo obciąża którąś z linii?

    Michał

  • 7. Data: 2011-03-05 08:51:33
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 5 Mar 2011 08:57:05 +0100, "blur" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >starym laptopem, niech mi ktoś pomoże z tym RS232 bo ja już nie mam pomysła.

    Mam prolifica kupowanego ,,z półki w sklepie'' i chodzi bez zarzutu
    pod XP, Vistą i siódemką.

    Ten prolific wygląda tak:
    http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=155
    161911

    --
    Grzegorz Krukowski

  • 8. Data: 2011-03-05 09:44:33
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2011-03-03 10:56, a...@p...pl pisze:
    > kolega potrzebuje kupic adapter RS-232 na USB ale ze wszystkimi
    > sygnalami na RS. Mozecie cos poradzic, polecic?

    Ja mam ten:
    http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?cPath=5
    4&products_id=270
    i nie mam z nim problemów.

  • 9. Data: 2011-03-07 17:29:18
    Od: a...@p...pl

    Dzieki wszystkim za wypowiedzi i namiary.

    --
    ThinkXtra