  • 1. Data: 2011-03-03 10:03:28
    Temat: kable USB 10 m
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    potrzebuje dlugi kable USB do wifi adaptera/modemu 3G (na
    testy/diagnostyki itp). Te 10 m to juz duzo, bo standard mowi cos ok.
    4 m.

    Czy kupienie aktywnego kabla zalatwi sprawe? Czy wystarczy kabel
    aktywny (z elektronika z jednej strony) 5m i drugi pasywny? Czy
    kupowac od razu 2 takie same?

    Czy wystarczy ze kabel aktywny zasili sie sam z linii (pewnie
    przetwornica dc/dc) czy lepiej wziac taki, co mialby jeszcze wejscie
    na zasilanie? Uzytkowane beda adaptery wifi lub modemy 3G - wiec zbyt
    duzego pradu nie bedzie potrzeba jak i tez szybkosci!!!

    A czy na takich kaskadach pojdzie jeszcze na wieksze odleglosci?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-03-03 11:25:01
    Temat: Re: kable USB 10 m
    Od: shg <s...@g...com>

    On Mar 3, 11:03 am, a...@p...pl wrote:
    > potrzebuje dlugi kable USB do wifi adaptera/modemu 3G (na
    > testy/diagnostyki itp). Te 10 m to juz duzo, bo standard mowi cos ok.
    > 4 m.
    Może mimo tego będzie działać, zależy od szybkości transmisji.

    > Czy kupienie aktywnego kabla zalatwi sprawe? Czy wystarczy kabel
    > aktywny (z elektronika z jednej strony) 5m i drugi pasywny? Czy
    > kupowac od razu 2 takie same?

    Zależy co to jest ten kabel aktywny.
    Na pewno można zrobić kaskadę z hubów.

  • 3. Data: 2011-03-03 12:50:17
    Od: "AK" <_...@w...pl>

    Użytkownik "shg" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On Mar 3, 11:03 am, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > 4 m.
    >Może mimo tego będzie działać, zależy od szybkości transmisji.

    Czyli co dla FS bedzie działać a dla HS nie?
    A czemu specyfikacja mówi ze dla FS maksymalna długość kabla wynosi 3m a
    dla HS 5m?

    Maksymalnie 5 huów.

    AK

  • 4. Data: 2011-03-03 19:36:32
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    AK wrote:

    > Użytkownik "shg" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Mało zależy. Zależy od jakości kabli i międzymordzia. Dozwolone opóźnienia
    praktycznie nie zależą od prędkości transmisji.

    > Czyli co dla FS bedzie działać a dla HS nie?
    > A czemu specyfikacja mówi ze dla FS maksymalna długość kabla wynosi 3m a
    > dla HS 5m?

    Wg obecnej normy 5m dla USB2.0 obojętnie jakiej prędkości, 3m dla USB3.0.

    > Maksymalnie 5 huów.

    Kabel aktywny to praktycznie hub z jednym portem. A ile aktywnych segmentów
    potrzeba to wystarczy wyliczyć. Osobiście miałem podłączoną centralę
    telefoniczną na odległość 15m z dwoma aktywnymi kablami.

    Waldek