  • 21. Data: 2013-12-13 13:13:19
    Temat: Re: dojazdy do pracy zimą, ale rowerem
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Thursday, 12 December 2013 23:28:40 UTC, Zakonspirowany wrote:

    > Że żółta strzałka nad puszką w złą stronę?

    Pogrążasz się.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 22. Data: 2013-12-13 16:45:41
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 13-12-2013 13:13, zarafiq pisze:

    > Pogrążasz się.

    Oświecisz?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 23. Data: 2013-12-14 13:34:20
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "zbigi" wrote...

    > http://images.futurecars.com/persu-tilt-graphic.jpg
    >
    > Ale siara!
    > Dlaczego niby w tym samochodzie środek ciężkości jest na miejscu pasażera?
    Można się domyślać, że ten punkt ma przedstawiać jak w zakręcie działa siła
    wypychając samochód na zewnątrz. Wtedy taki punkt przesuwa się ze środka
    pojazdu. Dla porównania jest Carver i motocykl, gdzie nawet w ostrym
    zakręcie punkt ten się nie przesuwa dzięki pochyleniu pojazdu.
    Lepiej by to zrobili rysując wektor od środka ciężkości, ale...

    > Skoro ludzie bezkrytycznie łykają takie obrazki, to nic dziwnego, że
    > rośnie liczba wyznawców zamachu smoleńskiego :\
    Poziom inteligencji niestety spada w zastraszającym tempie.

    James

  • 24. Data: 2013-12-14 22:22:09
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 14-12-2013 13:34, James pisze:
> [...]
    > ostrym zakręcie punkt ten się nie przesuwa dzięki pochyleniu pojazdu.
    > Lepiej by to zrobili rysując wektor od środka ciężkości, ale...

    Ja przyjąłem, być może bezkrytycznie, właśnie taki punkt widzenia.
    Samochód z obrazka jedzie w tę samą stronę co motocykl, lecz przy
    czterech kołach najprędzej oderwie się tylne wewnętrzne.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 25. Data: 2013-12-16 18:05:25
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Friday, 13 December 2013 15:45:41 UTC, Zakonspirowany wrote:

    > Oświecisz?

    Żółta strzałka nad puszką jest wg mnie jednym z niewielu oznaczeń,
    które są ok na tym rysunku. Razi przesunięty środek ciężkości
    w puszcze, oraz nie wiadomo dlaczego zmiana zwrotu strzałek
    nad motocyklistami, do tego strzałki motocyklowe nie są niczym
    zrównoważone - to by oznaczało glebę.
    Żółte strzałki są zakrzywione, sugerowałoby to jakiś moment i
    rzeczywiście samochód się przechyla (zawieszenie na to pozwala)
    ale jakimś cudem nie przewraca to motocyklistów.

    Jednym słowem: bzdury.

    Teraz mnie jeszcze oświeć dlaczego podałeś dwa linki
    do środka ciężkości i masy. Odniosłem wrażenie, że wg
    Ciebie różnica między nimi coś na tym rys. tłumaczy,
    kiedy moim zdaniem takiej różnicy tu brak.

    Ciekawostka: słyszałem o przypadku osoby z objawami choroby
    lokomocyjnej, nawet kiedy przebywała w domu. Co pomagało?
    Przejażdżka na motocyklu w charakterze plecaczka.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 26. Data: 2013-12-17 03:00:01
    Od: Doman <b...@g...ru>