  • 1. Data: 2004-05-06 15:06:54
    Temat: domena *.pl
    Od: "itstudent" <i...@g...pl>

    Witajcie

    Dlaczego tylko NASK ma monopol na zarzadzania strefa .pl? Czy zadna inna
    polska firma nie jest w stanie spelnic warunkow do obslugi polskich domen?
    Nie chce mi sie w to wierzyc.
    :>

  • 2. Data: 2004-05-06 15:36:32
    Temat: Bylo: domena *.pl - JEST Uwaga troll
    Od: "Marcin Marski" <m...@o...pl>

    Użytkownik "itstudent" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > polska firma nie jest w stanie spelnic warunkow do obslugi polskich domen?

    troll

  • 3. Data: 2004-05-06 15:41:40
    Temat: Re: Bylo: domena *.pl - JEST Uwaga troll
    Od: " itstudent" <i...@W...gazeta.pl>

    Marcin Marski <m...@o...pl> napisał(a):

    > troll

    Mamusia nie nauczyła jak sie wypowiadac? :)

  • 4. Data: 2004-05-06 22:31:52
    Temat: Re: domena *.pl
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

> [...]
    > polska firma nie jest w stanie spelnic warunkow do obslugi polskich domen?

    Temat był wałkowany. też szukałem, choćby podstawy prawnej, niestety nic.
    jakbyś coś znalazł to napisz

  • 5. Data: 2004-05-06 22:32:42
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

> [...]
    > polska firma nie jest w stanie spelnic warunkow do obslugi polskich domen?

    Dodam, ze ja szukałem podstawy prawnej, dlaczego nask rezerwuje sobie takie
    domeny jak np. miasto.pl czy sklep.pl - tutaj już wogóle nic sie nie
    dowiedziałem

  • 6. Data: 2004-05-07 06:52:26
    Od: Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl>

    itstudent wrote:
> [...]
    > polska firma nie jest w stanie spelnic warunkow do obslugi polskich domen?

    Zaszłość historyczna i tyle.
    http://kalendarium.icm.edu.pl/

    Zresztą w tej chwili NASK dąży do tego, aby obsługę administracyjną przenieść
    na inne firmy, a sam zarządza techniczną stroną przedsięwzięcia.

    Co do monopolu na pewne subdomeny -- mógł, to wziął. Co do miejskich wydaje
    się to sensowne, aby decyzja co do wykorzystania miasto.pl (i www.miasto.pl)
    należała do samorządu, nawet jeśli nie zorientuje się w porę aby założyć
    stronę miejską. Firma trzecia jeśli ma super pomysł na stronę powinna
    pertraktować z lokalnym samorządem.

    Wanted

  • 7. Data: 2004-05-07 10:34:31
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl> wrote:
    > Co do monopolu na pewne subdomeny -- mógł, to wziął.

    Granda, że .edu.pl uwolnił. Teraz widząc .edu.pl nie ma pewności,
    że to z instytucji edukacyjnej.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 8. Data: 2004-05-07 11:19:32
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Granda, że .edu.pl uwolnił. Teraz widząc .edu.pl nie ma pewności,
    > że to z instytucji edukacyjnej.

    dokladnie, sprawdzilem i nie pomylilem sie ... za niedlugo powstanie kolejny
    potworek ... http://www.sex.edu.pl/

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 9. Data: 2004-05-07 12:23:14
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Fri, 7 May 2004 13:19:32 +0200, Adam Paluch wrote:

    > dokladnie, sprawdzilem i nie pomylilem sie ... za niedlugo powstanie kolejny
    > potworek ... http://www.sex.edu.pl/

    Ale tam może powstać jakiś portal o edukacji seksualnej ;).

    --
    Tom

  • 10. Data: 2004-05-11 19:12:24
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

    Użytkownik "Marcin Sochacki" <w...@s...bg.univ.gda.pl>
    napisał w wiadomości news:c7fbo2$leq$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
    > należała do samorządu, nawet jeśli nie zorientuje się w porę aby założyć
    > stronę miejską. Firma trzecia jeśli ma super pomysł na stronę powinna

    Nie mówię o domenach miasto.pl, czy gmina czy powiat, ale np. sklep.pl czy
    auto.pl czu nieruchomosci.pl
    Moje pytanie jest proste. Jaki akt prawny daje pełną dyspozycyjnosć
    przywłaszczania sobie domen nadrzędnych w domenie
    .pl będącej dobrem narodowym ?

    Chodzi mi tylko o podstawę prawną.