  • 1. Data: 2015-03-31 17:49:39
    Temat: dosowe toole pod x64
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ma Ktos jakiś patent na uruchamianie dosowych tooli pod win x64? właśnie
    się przesiadłem i widzę,że nic nie działa...

  • 2. Data: 2015-03-31 17:51:56
    Temat: Re: dosowe toole pod x64
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    platformowe głupki <N...@g...pl> napisał(a):
    > ma Ktos jakiś patent na uruchamianie dosowych tooli pod win x64? właśnie
    > się przesiadłem i widzę,że nic nie działa...

    Ale po co? Masz jakiś super ważny program, który nie ma odpowiednika pod
    Windows?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2015-03-31 18:36:50
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-03-31 17:49, platformowe głupki wrote:
    > ma Ktos jakiś patent na uruchamianie dosowych tooli pod win x64?

    DOSBox.

  • 4. Data: 2015-04-01 13:39:27
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-31 17:49, platformowe głupki wrote:
    > ma Ktos jakiś patent na uruchamianie dosowych tooli pod win x64? właśnie
    > się przesiadłem i widzę,że nic nie działa...

    wirtualna maszyna i instalujesz na niej dowolny system z lamusa

  • 5. Data: 2015-04-07 21:25:39
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > ma Ktos jakiś patent na uruchamianie dosowych tooli pod win x64? właśnie
    > się przesiadłem i widzę,że nic nie działa...

    Przesiadłeś się z dosa? :)

    Jeśli to win7 pro to jest do pobrania z microsoftu darmowa maszyna wirtualna
    emulująca xp.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-04-07 21:59:40
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-07 o 21:25, pawel pisze:

    > Przesiadłeś się z dosa? :)
    >
    > Jeśli to win7 pro to jest do pobrania z microsoftu darmowa maszyna wirtualna
    > emulująca xp.

    Napisałeś prawie dobrze ;)

    Maszyna wirtualna: tak
    Emulująca: nie

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2015-04-11 17:18:36
    Od: Luke <l...@l...net>

    > DOSBox.

    Popieram. Wg moich doświadczeń bezkonkurencyjny. Zostawia w tyle
    wirtualną maszynę XP, a nawet Virtualboxa z wszelkakimi dosami w środku.

    L.

  • 8. Data: 2015-04-11 17:23:25
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    martwi mnie w nim "intuicyjna obsługa" przez którą nie ma opisów na
    stronie programu (bo jest "intuicyjna")...

  • 9. Data: 2015-04-11 18:14:25
    Od: Luke <l...@l...net>

    > martwi mnie w nim "intuicyjna obsługa" przez którą nie ma opisów na
    > stronie programu (bo jest "intuicyjna")...

    Nie ma???

    http://www.dosbox.com/wiki/Basic_Setup_and_Installat
    ion_of_DosBox

    L.

  • 10. Data: 2015-04-13 21:58:56
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Luke" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > Popieram. Wg moich doświadczeń bezkonkurencyjny. Zostawia w tyle
    > wirtualną maszynę XP, a nawet Virtualboxa z wszelkakimi dosami w środku.

    I nawet nie sfinalizujesz instalacji Win95 (instalacja dochodzi do momentu
    restartu, zrobiłem z ciekawości), a gra Heretic, DOSowa, na P5-3GHz miała
    problemy z wyrobieniem się, a na 486 saute chodzi.
    Program fajny i polecam, ale płynność działania uzyskuje mocno kosztem
    mocożerności. Albo mniej mocy i mniej płynności.

    --
    Numery telespamerów: 814605413
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)